Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die split met Urfaust is inderdaad ook heel sterk. Best een productieve band en beetje jammer dat die niet op Spotify te vinden zijn. Ik heb die 10 jaar geleden leren kennen en hoewel ik die niet zoveel beluister is het altijd wel spot on.Niet direct verwacht om hier nog een medefan tegen te komen van dit toch redelijk onbekend Fins Lo-fi geweld.
Hun werk met Urfaust is 1 van mijn favoriete alltime splits.
Hun akoestische werken weet ik ook wel te smaken.

Ik nog niet echt wat zijn zo de musts dit jaar?Wie is er al bezig met eindejaarsljstje?
80-tal albums van 2021 beluisterd dus mijn lijstje verschijnt hier binnenkort.Wie is er al bezig met eindejaarsljstje?
heb erg veel 7's gegeven. Gelukkig wel een paar enorm sterke releases ook.Deftones is nog een ding, maar heb die nooit willen bestempelen als nu-metal. Of toch niet in 1 adem willen noemen met Limp Bizkit en Linkin ParkIs nu-metal eigenlijk nog een ding?

Korn is ook nog actief, maar hun laatste release vond ik ronduit slecht.Slipknot ook nog, hoe zit het eigenlijk met Korn?
Debuutplaat onlangs nog eens opgezet en dat blijft wel vet. Ondanks alle vooroordelen naar nu metal toe was het wel mijn toegang naar andere metalgenres, dus ik heb geen spijt dat Korn, Slipknot en Soulfly ooit mijn favoriete bands waren. Enthrone Darkness Triumphant van Dimmu Borgir was de aanvang van mijn blekkie-periode.Korn is ook nog actief, maar hun laatste release vond ik ronduit slecht.