soulreaper
Active member
Dat was in de toffe periode dat het mogelijk was om 2 songs van Maiden in de top 40 te zien staan. Of Poison van Alice Cooper.Ik via Europe...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was in de toffe periode dat het mogelijk was om 2 songs van Maiden in de top 40 te zien staan. Of Poison van Alice Cooper.Ik via Europe...
Héhé, ik vond Graveworm - Losing my religion destijds nog wel geinig. Maar ik was al in de zwarte metalen gedoken dankzij Dimmu Borgir - The Mourning Palace.Hier was het Graveworm - Fear of the Dark
Meteen vrij zwaar om zonder enig aanknopingspunt de zware metalen in te duiken, maar ik was gewoon volledig verkocht vanaf het begin.
Graveworm is wel nostalgie, same met dimmu borgir.Héhé, ik vond Graveworm - Losing my religion destijds nog wel geinig. Maar ik was al in de zwarte metalen gedoken dankzij Dimmu Borgir - The Mourning Palace.
. Thuisgekomen met Live in germany en heaven shall burn van Marduk. Ik ben er pas in gitaargeweld gedoken op mijn 14 jaar (en dat dan nog met Sum 41 en Blink 182), voordien was het Thunderdome-toestanden, Eminem en The Offspring.Graveworm is wel nostalgie, same met dimmu borgir.
Bij mij was het begonnen met chaos ad van sepultura. Toen zelf 8yo, en direct verknocht.
In de BM wereld ben ik ingerold door een kameraad. Die had een cd van Tyrfing (hednaland). Dacht toen ook die cd te kopen, maar was toen het lezen van bandlogos niet nachtig. Thuisgekomen met Live in germany en heaven shall burn van Marduk.
Die hebben letterlijk een half jaar in een donkere kast gelegen na de eerste luisterbeurt. Nadien toch nog een kan gegeven. Heaven shall burn blijft nog altijd 1 van men persoonlijke favorieten.
Na ontdekking van die poppunk is het wel allemaal behoorlijk snel gegaan.
heeft voor mij eigenlijk geen nostalgische waarde. Andere "foute" muziek van die tijd kan ik nog altijd appreciëren zoals Cruelty and the Beast van CoF.Ik ga u reporten.opnieuw een knaller van formaat
Blaffende honden bijten niet, dus ik heb het in uw plaats gedaan. Daar mag toch minstens (minstens!) een roos kadertje bij.Ik ga u reporten.
Is system of a down nog nu metal of waar moet ek die indelen?

Precies mijn jeugd, maar dan in Kortrijk. Onlangs nog eens grote kuis gehouden op de zolder en de oude (al dan niet gekopieerde) Limp Bizkit, Slipknot , etc... cd's gevonden. Tot ik deze eens per accident gekocht had , dan ben ik toch vlotjes van genre verschoven.
Wat later was het dan not done om ooit toe te geven dat je Slipknot etc... goed vond. Neenee, als je niet op je 14 jaar los met Lugubrum begonnen was, was je geen echte.
Blij dat het verstand de jaren heeft ingehaald bij de meeste mensen, en dat we met plezier kunnen terugdenken aan onze nu-metal tijden![]()

He actually did.![]()
Strafpunten misbruik reportsysteem!