Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Eskimo callboy lijkt mij toch ook erger dan K3 te zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absolute madman.He actually did.![]()
Peins nog gezien op kleudde backyard, met w&d en ancient rites?Dit is voor mij nostalgie. Ik was er toen bij en ik denk dat ik toen aan het podium stond dus ik sta er mee op. Dat nummer "Leer, bot'n en pinn'n" zou een cover zijn, maar ik weet begot niet van welke band het origineel zou zijn.
Gij zijt duidelijk niet opgegroeid met een door K3 geobsedeerde zus in een niet al te geluidsdicht huis.Eskimo callboy lijkt mij toch ook erger dan K3 te zijn
Inderdaad maar een broer met een obsessie voor lil kleine en boef die de volumeknop altijd op maximum zet raad ik u ook niet aanGij zijt duidelijk niet opgegroeid met een door K3 geobsedeerde zus in een niet al te geluidsdicht huis.
Zo een beetje Burzum door oya lele gooien lijkt mij wel ietsZou hij nooit een cover hebben opgenomen?
Dit wil ik horen!Zou hij nooit een cover hebben opgenomen?
Toen was het nog Flogging Molly en Finntroll.Dat moet daar gezellig geweest zijn ten huize Waaslandwolf, aan de ene kant van het huis K3 en aan de andere kant van die smerige black metal![]()

Als muzikant ben ik helaas te onbeslagen, misschien kan @Cerulean er zich aan wagen om zo samen met zijn Samson & Gert covers de basis te leggen voor een volledige plaat met covers van Studio 100 materiaal!Zou hij nooit een cover hebben opgenomen?
Ik zal dat straks nog eens opleggen, was geweldig toen ik 16 was maar nu... Heel benieuwd.Finntroll.. da's echt eeuwen geleden dat ik daar nog naar geluisterd heb. Ineens moet ik ook aan Korpiklaani denken. :d

).
.
).
iets wat ik in mijn tienerjaren nooit heb opgemerkt.Het oude werk van Finntroll bevat eigenlijk nog wel degelijk materiaal, de eerste twee platen blijf ik zo nu en dan opzetten. De intro & eerste nummer van Jaktens Tid bijvoorbeeld.
Korpiklaani.. ik denk dat ik het nog kan beluisteren, maar het zelf opzetten gebeurt niet meer. Links en rechts nog wel losse nummers die ik misschien nog eens moet opzetten.![]()
Jezus, dat klinkt werkelijk verschrikkelijk!Doe me denken aan de legendarische dag op graspop 2007 met zowel Eluveitie, Turisas, Korpiklaani en Finntroll. Qua folkinjectie kon dat toen wel tellen voor een namiddag. Er was toen ook nog Amon Amarth als ik me niet vergis.

Hohja, sfeer en energie was er voldoende.Jezus, dat klinkt werkelijk verschrikkelijk!![]()