Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk er soms mijn ogen op uit hoeveel muziek ik nu wel apprecieer die ik vroeger echt kut vond. En dat is niet alleen qua punkrock, hardcore of metal maar ook bij elektronische muziek. Van mijn 20ste tot 26ste was het techno all the way en ik was daar serieus purist in. Al die minimal crap en house nest mocht van mij ontploffen. Ondertussen is dat het enige dat nog opstaat.
Ik ben wel de laatste die wakker ligt van purisme of conventie maar hier krijg ik gewoon trommelvlieskanker van![]()
En iedereen heeft recht op zijn smaak.Geef uw adres eens? Dan zoek ik ondertussen ne paardekop om op uw hoofdkussen te komen leggen.Enige plaats waar die foorapen thuishoren

De inwoners van mijn dorp dat zichzelf een stad vind noemen zichzelf pjeirefretters dus ik fix de peperroomsaus wel want zo nen droge kop is het ni echtGeef uw adres eens? Dan zoek ik ondertussen ne paardekop om op uw hoofdkussen te komen leggen.![]()

Ik zou het gaan bekijken denk inAch, kzou het ook gehaten hebben tijdens mn 20sIk kijk er soms mijn ogen op uit hoeveel muziek ik nu wel apprecieer die ik vroeger echt kut vond. En dat is niet alleen qua punkrock, hardcore of metal maar ook bij elektronische muziek. Van mijn 20ste tot 26ste was het techno all the way en ik was daar serieus purist in. Al die minimal crap en house nest mocht van mij ontploffen. Ondertussen is dat het enige dat nog opstaat.
Denk (on topic) dat "Pump it" alleen vandaag al 30 keer heeft opgestaan ofzo.![]()

DOPESMOKER OP 1 !Voor de geinterreseerden: op 24 december houdt Willy de tweede staalhard 100. Iedereen kan op 3 tot 20 nummers stemmen al werkt het zelf invoeren van titels momenteel nog niet
Awel als het ergens kan is het daar wel. Ik zit al aan 18 nummers zal dopesmoker een sympathyvote geven, dan mis ik nog 1 nummer. Dus als iemand suggesties heeft: shoot!DOPESMOKER OP 1 !
Zelfs op Q-Music!DOPESMOKER OP 1 !
Idd. Tis nog altijd niet wat het moet zijn (namelijk zoals de eerste 2 platen) maar tis al terug wat minder stubru dus das altijd goed. Wel totaal geen fan van dat nummer met Dave Matrise terwijl ik wel grote fan ben van Jungle Rot.Heb die nieuwe Volbeat opgezet en is eigenlijk beter als gedacht
Ik had hem goed verwacht want het blijft Hypocrisy maar hij is idd echt geweldig. Die titletrack is misschien wel het beste nummer van het jaar.Hoe goed is die nieuwe Hypocrisy wel niet? Sta er stom van dat het PC nuclear blast hem nog niet heeft buitengesmeten na het controversiele Chemical whore.
Idem. Ik had zoiets vroeger nooit goed "willen" vinden maar nu zie ik er keihard de humor van in en dat maakt het echt goed. Ik heb tickets voor hun show in trix en ik zou er idd zelfs voor naar eurosong kijken. Echt goeie band eigenlijk.Ach, kzou het ook gehaten hebben tijdens mn 20sIk kijk er soms mijn ogen op uit hoeveel muziek ik nu wel apprecieer die ik vroeger echt kut vond. En dat is niet alleen qua punkrock, hardcore of metal maar ook bij elektronische muziek. Van mijn 20ste tot 26ste was het techno all the way en ik was daar serieus purist in. Al die minimal crap en house nest mocht van mij ontploffen. Ondertussen is dat het enige dat nog opstaat.
HYPA HYPA!Awel als het ergens kan is het daar wel. Ik zit al aan 18 nummers zal dopesmoker een sympathyvote geven, dan mis ik nog 1 nummer. Dus als iemand suggesties heeft: shoot!
HYPA HYPA!
Na omikron, de hypa hypa variant we gaan onszelf nog in lockdown moete plaatsen om dat te overleven.Mijn vrouw is ook besmet met de Eskimo Callboy hype :'( ik moet proberen om te blijven weerstaan.
Andere parodiemuziek zoals Kenji Minogue vind ik wel goed.
Pump it @ home!Na omikron, de hypa hypa variant we gaan onszelf nog in lockdown moete plaatsen om dat te overleven.