DwightSchrute
Well-known member
Ik wil gaan maar ik ken niemand die hier naar luistert 
Dan maar op mijn eentje proberen.

Dan maar op mijn eentje proberen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor dat geld kan je beter 3 dagen desertfest doen lijkt meIk heb Tool ooit gezien in de Brabanthal van Leuven en het geluid was uitmuntend. Met de juiste mensen is het wel degelijk mogelijk, ook in een bunker.
Voorprogramma was toen peak Mastodon, want Leviathan was net uit. Daar was het geluid zó slecht dat ik er een beetje van moest wenen.
Edit: 95 EURO VOOR EEN TICKET???
Goed zot. What the hell.

).
Zitten daar bands tussen die je goed vindt? Zit veel post/stoner/doom tussen.Gisteren tegengekomen via de IG-pagina van onze Psychonaut; affiche is net compleet (denk ik) en bekend gemaakt:
(Jammer genoeg niet in Gent, maar een festival aan een boerderij in Bristol voor de mensen die even wereldvreemd zijn als ik).
![]()
Ik kan bijna alle bandnamen lezen!
Zwakkere line-up dan anders imo, al is EMM nooit echt mijn ding.
En topgeluid tov het Sportpaleis.Tickets voor Tool in Amsterdam zijn binnen
Wel idiote prijzen![]()
na het zien van de prijzen had ik geen interesse meerTickets voor Tool in Amsterdam zijn binnen
Wel idiote prijzen![]()

Hoeveel heb je betaald ? Ik 87 in Sportpaleis.Tickets voor Tool in Amsterdam zijn binnen
Wel idiote prijzen![]()

Zag er wel een fijne affiche uit! En Oranssi Pazuzu pas recent leren kennen, maar dat lijkt me live wel héél boeiend.Net twee dagen Soulcrusher achter de rug. Damn ik heb de festivals gemist! Nek is wel om zeep en de koppijn is real maar dat nemen we er wel bij. Hoogtepunten toch wel The Ocean en Oranssi Pazuzu.![]()
Check zeker hun Roadburnproject dat ze met Dark Buddha Rising hebben gemaakt onder de naam Waste Of Space Orchestra. Heerlijk zware release.Zag er wel een fijne affiche uit! En Oranssi Pazuzu pas recent leren kennen, maar dat lijkt me live wel héél boeiend.