Metaaldraad

Jop!
Als ze er elke dag nog 2-3 interessante bands per genre dat mij interesseert bijsteken hebben ze een topaffiche te pakken.
Ik gok dat het vandaag thrash gaat zijn maar wat de andere 3 dagen precies moeten voorstellen heb ik niet direct een zicht op.
Het is idd thrash dag vandaag, staan eigenlijk ook wel een paar namen tussen die interessant zijn :unsure:

Nieuw nummer Wiegedood. WTF is dat einde lol. Waarom zit er precies zo'n lelijk effect op de stem. Ik ben niet helemaal mee precies :unsure:

Het is idd thrash dag vandaag, staan eigenlijk ook wel een paar namen tussen die interessant zijn :unsure:
Vio-Lence gvd! Idd een paar leuke namen erbij.
Morgen zou het de sludgy/stoner/pscychedelic kant op gaan volgens hun facebook post.
Als ze zo verder gaan en er elke dag nog een naam of 3-4 bijgooien die mij boeit ga ik op den duur geen tijd meer hebben om aan de toog te hangen :D
Gelukkig zal het dus morgen minder interessant worden voor mij.
Zaterdag en zondag dus waarschijnlijk hard/metalcore en heavy metal/populaire acts ?

Nieuw nummer Wiegedood. WTF is dat einde lol. Waarom zit er precies zo'n lelijk effect op de stem. Ik ben niet helemaal mee precies :unsure:
Is de eerste keer dat ik naar Wiegedood luister en ik vind het wel vet! Lekker gortig! Ga ik mij binnenkort eens in verdiepen zie.

No offense maar dat trok vorige keer (2019?) echt op niets imo, eerste keer in Europa of niet. :tongue:
Geen idee, ik heb ze nog nooit live gezien dus ik wil het wel eens horen.

Vandaag allerlei "proggy" dingen aangekondigd en toch ook hier een aantal bands waar ik naar uitkijk. Morgen *core normaal dus benieuwd welke weg ze daar in slaan. Al hoeft er voor mij echt niet te veel meer bij te komen. Mijn dagen gaan al gevuld zijn en nog meer zorgt gewoon voor pijnlijke overlappingen.

Alactraz heeft ook zijn eerste namen gedropd.
En blijkbaar komen daar de komende 4 dagen nog een hele hoop bands bij.
Vandaag black en death en er staan wel een aantal toffe dingen bij.

245503986_10159644034881007_305332054123992866_n.jpg
Die affiche is tot nu toe recht in de roos.
Nu nog de wederhelft proberen overtuigen dat ik naar dit en naar Mean wil om een hoop geld te verteren

Je kan de uitgavekost halveren door haar thuis te laten? :unsure:
Die blijft zowiezo thuis. Misschien dat ze naar Mean meegaat mochten we in een hotel overnachten.
En Alcatraz ga ik met de fiets heen dus ik slaap wel thuis.

Nee, 't zijn de ettelijke drank -en eetbonnetjes die me de das om doen.

Met de toevoegingen van vandaag toch wel echt een dikke affiche al, amai.

Holy :drool: ik word hier omver geblazen in mijn muzikale ontdekking van Wiegedood. Steengoed! En buiten Deafheaven nooit echt blackmetal geluisterd eigenlijk.

Ben ik ook aant proberen onder het mom "we maken er een weekendje van" ze is wel fan van de Ardennen en dan zijt ge toch al zo goed als daar :unsure:
Ah ja, zo ga ik naar Deicide kijken op Durby Rock :D

Qua core en heavy metal trouwens niet echt onder de indruk. Paar fijne namen die ik al 100 keer gezien heb (Madball, Hatebreed, SOIA, LOA,...) en Angel Crew. Qua heavy kan eigenlijk enkel Speed Queen me echt boeien maar het is op zich wel fijn dat er wat rustpunten zijn op de affiche. Dat zorgt meteen ook voor minder overlappingen.

De laatste 20 namen, incl headliners moeten nog aangekondigd worden. Ik gok dat dat pas gaat gebeuren als de early bird tickets uitverkocht zijn.
Ik ga in elk geval het mijne eens gaan bestellen binnenkort.

Eerste Desertfest ervaring is me goed bevallen! Gezellige boel, veel leuker dan iets als Graspop.
Monkey3 was subliem, wat een gitarist. Regarde Les Hommes Tomber was zeer goed, Alkerdeel en Wolvennest zijn goed in wat ze doen, maar 't zal nooit helemaal mijn ding worden.

Holy :drool: ik word hier omver geblazen in mijn muzikale ontdekking van Wiegedood. Steengoed! En buiten Deafheaven nooit echt blackmetal geluisterd eigenlijk.

dit is een playlist voor bands die eigenlijk gewoon de sound van Deafheaven na apen.
Als je trouwens Wiegedood goed vindt dan moet je zeker eens Fluisteraars en Verwoed checken.

Terug
Bovenaan