Ah fijn, dat wist ik niet!Ik ga er wel weer rondlopen.
Eerste optreden sinds het corona gedoe voor mij, en direct een 3 dagen festival![]()

Ga je zondag naar de opener kijken?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah fijn, dat wist ik niet!Ik ga er wel weer rondlopen.
Eerste optreden sinds het corona gedoe voor mij, en direct een 3 dagen festival![]()

ik ga proberen er op tijd te gerakenAh fijn, dat wist ik niet!
Ga je zondag naar de opener kijken?![]()

Het is idd thrash dag vandaag, staan eigenlijk ook wel een paar namen tussen die interessant zijnJop!
Als ze er elke dag nog 2-3 interessante bands per genre dat mij interesseert bijsteken hebben ze een topaffiche te pakken.
Ik gok dat het vandaag thrash gaat zijn maar wat de andere 3 dagen precies moeten voorstellen heb ik niet direct een zicht op.

Vio-Lence gvd! Idd een paar leuke namen erbij.Het is idd thrash dag vandaag, staan eigenlijk ook wel een paar namen tussen die interessant zijn![]()

No offense maar dat trok vorige keer (2019?) echt op niets imo, eerste keer in Europa of niet.Vio-Lence gvd!

Ik vond het precies ook een tegenvaller..
Nieuw nummer Wiegedood. WTF is dat einde lol. Waarom zit er precies zo'n lelijk effect op de stem. Ik ben niet helemaal mee precies![]()
Is de eerste keer dat ik naar Wiegedood luister en ik vind het wel vet! Lekker gortig! Ga ik mij binnenkort eens in verdiepen zie.
Nieuw nummer Wiegedood. WTF is dat einde lol. Waarom zit er precies zo'n lelijk effect op de stem. Ik ben niet helemaal mee precies![]()
Geen idee, ik heb ze nog nooit live gezien dus ik wil het wel eens horen.No offense maar dat trok vorige keer (2019?) echt op niets imo, eerste keer in Europa of niet.![]()
Die affiche is tot nu toe recht in de roos.Alactraz heeft ook zijn eerste namen gedropd.
En blijkbaar komen daar de komende 4 dagen nog een hele hoop bands bij.
Vandaag black en death en er staan wel een aantal toffe dingen bij.
![]()
Je kan de uitgavekost halveren door haar thuis te laten?Die affiche is tot nu toe recht in de roos.
Nu nog de wederhelft proberen overtuigen dat ik naar dit en naar Mean wil om een hoop geld te verteren

Die blijft zowiezo thuis. Misschien dat ze naar Mean meegaat mochten we in een hotel overnachten.Je kan de uitgavekost halveren door haar thuis te laten?![]()
Ben ik ook aant proberen onder het mom "we maken er een weekendje van" ze is wel fan van de Ardennen en dan zijt ge toch al zo goed als daarMisschien dat ze naar Mean meegaat mochten we in een hotel overnachten.

Ah ja, zo ga ik naar Deicide kijken op Durby RockBen ik ook aant proberen onder het mom "we maken er een weekendje van" ze is wel fan van de Ardennen en dan zijt ge toch al zo goed als daar![]()
Holyik word hier omver geblazen in mijn muzikale ontdekking van Wiegedood. Steengoed! En buiten Deafheaven nooit echt blackmetal geluisterd eigenlijk.