Metaaldraad

Ik heb Tool ooit gezien in de Brabanthal van Leuven en het geluid was uitmuntend. Met de juiste mensen is het wel degelijk mogelijk, ook in een bunker.
Voorprogramma was toen peak Mastodon, want Leviathan was net uit. Daar was het geluid zó slecht dat ik er een beetje van moest wenen.

Edit: 95 EURO VOOR EEN TICKET???
Goed zot. What the hell.
Voor dat geld kan je beter 3 dagen desertfest doen lijkt me :unsure:

Voila , ik heb mijn ticket voor Tool in de tribunes gekocht. Wat vinden jullie de beste plaatsen in het Sportpaleis ? Tribune, arena of balkon ?

Gisteren tegengekomen via de IG-pagina van onze Psychonaut; affiche is net compleet (denk ik) en bekend gemaakt:
(Jammer genoeg niet in Gent, maar een festival aan een boerderij in Bristol voor de mensen die even wereldvreemd zijn als ik :unsure:).

xGrHZ33qNS0-E6PsVVe0720zK_Gyz8N4Tg-HYyTRRLijIYP2RRN_I4wcwZTcoUf33ihacEFTgiiiBqO_YuORsnTUOWx4SMRWYb284Ybc2-rAbID23vuLfE_YMr7VqF7zoyySRO_gSlzh5iYAmn67u5u-3i7cRQ=s0-d-e1-ft

Gisteren tegengekomen via de IG-pagina van onze Psychonaut; affiche is net compleet (denk ik) en bekend gemaakt:
(Jammer genoeg niet in Gent, maar een festival aan een boerderij in Bristol voor de mensen die even wereldvreemd zijn als ik :unsure:).

xGrHZ33qNS0-E6PsVVe0720zK_Gyz8N4Tg-HYyTRRLijIYP2RRN_I4wcwZTcoUf33ihacEFTgiiiBqO_YuORsnTUOWx4SMRWYb284Ybc2-rAbID23vuLfE_YMr7VqF7zoyySRO_gSlzh5iYAmn67u5u-3i7cRQ=s0-d-e1-ft
Zitten daar bands tussen die je goed vindt? Zit veel post/stoner/doom tussen.

Oathbreaker staat daar nu al 3 edities op de affiche (2020 en 2021 gecanceld), maar geen shows meer in België. Vraag me af of het een contractuele verplichting is of dat ze nu terug uit hun schulp komen...

Haha ik denk ook altijd dat Arctangent in Gent is :unsure:

Maar die hebben dikwijls wel een aantal interessante bands op de affiche staan ja.

Zwakkere line-up dan anders imo, al is EMM nooit echt mijn ding.
Ik zou op zich zaterdag wel willen gaan voor Suffocation met Frank maar er staat die dag quasi niks anders dat me kan boeien. En het lijkt me nog altijd niet zeker of ze wel vanuit New York naar Eindhoven gaan komen. Ik ga dus nog ff de kat uit de boom kijken tot het echt zeker is dat ze afkomen.

De vorige keer door omstandigheden 2 kansen moeten missen om Tool te zien. Als dat nu niet in orde komt ga ik een sad panda zijn. 't Is prijzig, maar ik heb het er vr over.

Net twee dagen Soulcrusher achter de rug. Damn ik heb de festivals gemist! Nek is wel om zeep en de koppijn is real maar dat nemen we er wel bij. Hoogtepunten toch wel The Ocean en Oranssi Pazuzu. :drool:

Net twee dagen Soulcrusher achter de rug. Damn ik heb de festivals gemist! Nek is wel om zeep en de koppijn is real maar dat nemen we er wel bij. Hoogtepunten toch wel The Ocean en Oranssi Pazuzu. :drool:
Zag er wel een fijne affiche uit! En Oranssi Pazuzu pas recent leren kennen, maar dat lijkt me live wel héél boeiend.

Terug
Bovenaan