Bloody Gore
Member
Tijd da de postvrouw met haar ronde begint . dan de ontboxing ervaring .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat het de helft vd tijd compleet weg gemixt wordt in symphonische stukken.En wat blijft dat gitaarwerk toch prachtig.
Staat een tweede keer op. En ik moet zeggen met de muziek iets luider en op een iets later uur komen die gitaren al een pak beter door. Op Lionheart en In Darkness is het misschien nog steeds net iets te veel maar dit komt wel een pak beter binnen. Nee ze geraken niet over Pain Remains maar de kloof is wel al een Pak kleinerJammer dat het de helft vd tijd compleet weg gemixt wordt in symphonische stukken.
Pain Remains steekt met kop en schouders boven deze uit maar ik zal hem nog wel een paar keer opleggen. Wie weet groeit hij nog.
Staat een tweede keer op. En ik moet zeggen met de muziek iets luider en op een iets later uur komen die gitaren al een pak beter door. Op Lionheart en In Darkness is het misschien nog steeds net iets te veel maar dit komt wel een pak beter binnen. Nee ze geraken niet over Pain Remains maar de kloof is wel al een Pak kleiner
Awel ja dat is misschien het probleem; Pain Remains is zo een gamechanger dat mijn verwachtingen echt wel hoog lagen daarom dat het tweede keer ook al pak beter binnenkwam, War Machine, Forevermore, allemaal geweldig inderdaad. De vinyl komt sws wel in huis, morgen derde keer opzettenOndertussen al 2 dagen non stop. Mij storen die symphonische stukken niet. In Darkness en Forevermore knallen wel als dat goed luid staat.
Het is volgens mij ook niet te rechtvaardigen om Pain Remains als maatstaf te gebruiken. Voor mij was dat het album dat deathcore geredefined heeft (of op zen minst de frisse wind die het genre dringend nodig had).
Nieuwe Lorna Shore “I feel the everblack festering within me”
Bouwt mooi verder op Pain Remains en gaat daarbij wat twee richtingen uit, soms meer symfonisch soms meer deathcore. En dan vind ik toch dat ze het sterkst zijn wanneer ze meer death gaan. Gelukkig overheersen die nummers ook. Gaat een groeier worden denk ik en ja Pain Remains is beter maar dit is toch ook weer een topper. En wat blijft dat gitaarwerk toch prachtig.
Pff, ook eens geluisterd, want ik was vroeger wel fan, maar heb toch de grootste moeite om dat uit te luisterenIn diezelfde categorie van "helemaal niet wat ik normaal luister": ik ben helemaal mee met de nieuwe Amorphis!
Topschijf!
Kan dit niet anders omschrijven als "Studio 100 metal", doorspekt met meligheid en alle nodige clichés.Het is waarschijnlijk omdat het zo toegankelijk is dat ik nu wel mee ben.Pff, ook eens geluisterd, want ik was vroeger wel fan, maar heb toch de grootste moeite om dat uit te luisterenKan dit niet anders omschrijven als "Studio 100 metal", doorspekt met meligheid en alle nodige clichés.
De burgemeester zal ook eens een bommetje droppen.Disturbed in Vorst verboden door de burgemeester
And it’s the sound of silence