Metaaldraad

Zojuist tickets gekocht om naar Deafheaven te gaan op 10/11 in Brugge. Vond ze op Graspop al een heel straf optreden geven, dus hoge verwachtingen.
Nieuwste plaat heeft me ook wel terug volledig mee.

Iemand eigenlijk een idee waarom die de Metaldome moesten openen op GMM? Dat lijkt me toch echt een band van het kaliber die die tent kon afsluiten, zelfs een late spot in de marquee leek me op zijn plaats?
Dat ze Brugge niet snel kunnen uitverkopen doet me toch denken dat ze in België een minder grote aanhang hebben.

Geen verrassingen daar, behalve mss Breaking Benjamin zelf want die ken ik niet.
Ticketverkoop op 10/11 wil wel zeggen dat volgende week normaal gezien de eerste namen gaan volgen. Benieuwd of ik dit jaar mijn belofte om Dessel te skippen eens kan waarmaken.

Zelf geen fan van Megadeth, maar is toch bizar dat die hun farewell tour vullen met voorprogramma's te doen? (Eerst Disturbed, nu Iron Maiden)

Puur hierdoor zou k toch beginnen denken dat hun farewell toch niet zo farewell is als ze ons willen doen geloven?
Ik denk dat ze het wel menen en dat ze gewoon doorhebben dat hun tijd gepasseerd is.

Anthrax heeft een Europese tour enkele jaren geleden afgelast omdat het te duur werd, Megadeth speelt ook op dat niveau denk ik. Dan is dit misschien het beste wat ze nog konden doen.

Nuja het is Mustaine er zijn minder wispelturige figuren in de metal

Ik ben normaal niet echt fan van death metal, maar de plaat Absolute Elsewhere van Blood Incantation is wel echt geniaal van begin tot eind.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan