Ik heb nog iets veel beters teruggevonden! Ik kan de link om een of andere mysterieuze reden niet posten, maar zoek nu meteen Herrschaft - How Real Men Do op youtube en bekijk de clip!

"Om een of andere mysterieuze reden" jaja... dikke NSFW.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog iets veel beters teruggevonden! Ik kan de link om een of andere mysterieuze reden niet posten, maar zoek nu meteen Herrschaft - How Real Men Do op youtube en bekijk de clip!

Wij vergeten die niet wij verdringen het feit dat die bestaan.Ik weet niet waarom iedereen hier de bekendste en beste metalband uit Azië aan het vergeten is: Babymetal![]()
Vergeet Boris niet!Church of Misery? Toch een van de bekendste Japanse bands neem ik aan.

Die behoren op de stoutste lijst.Reek Of The Unzen Gas Fumes.
Redelijk uitgesproken zelfs eigenlijk e. Maar die discussie muziek <> ideologie is hier al eens gevoerd.Die behoort op de stoutste lijst.
Over stout gesproken, heb vlug eens de over de complete lijst gescrold en ik ben verre van een Marilyn Manson fan op een paar nummers na maar ik kan er toch niet bij dat hij er géén enkele keer op staat in die 666 nummers.
Die hebben ze toch er bewust uitgefilterd omwille van zijn recente stoten?

Black metal dusmaar hoe zit het eigenlijk met Afrikaanse metal?

Letterlijk enkel nog maar van Loudness gehoord in heel die lijst...
En voor de rest ken ik qua aziaten enkel nog Sabbat, Wormrot en Viscral. Die laatste zelfs pas deze week ontdekt.
Ohja, en The Hu (maar dan enkel van naam en door die afgrijselijke Metallica cover)
Dus het is, denk ik, zoals je zegt wel een groot deel naambekendheid dat hier mist. Ik ben de laatste jaren nu wel niet meer zo hard bezig met het constant liggen ontdekken van nieuwe dingen omdat ik er gewoon de tijd niet meer voor heb maar ik ken toch wel een relatief groot aantal bands en daar zitten dus bitter weinig aziatische bij. Lijken ook totaal niet door te breken buiten hun eigen continent he?
Ik ken ze goed genoeg om behoorlijk zeker te zijn dat dat niet het geval isBurzum staat er ook tussen maar misschien hebben ze hun backgroundcheck huiswerk niet volledig gemaakt.