Avondland
Well-known member
Varg Vikernes heeft ervaring met vlammen dragen.Mayhem bij de volgende spelen in Noorwegen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Varg Vikernes heeft ervaring met vlammen dragen.Mayhem bij de volgende spelen in Noorwegen?
Idem.Morgen KornDat is al zeker 15 jaar geleden dat ik die gezien heb, en de setlist ziet er voor 90% fantastisch uit, kijk er enorm naar uit.
Ah goed idee! Kunnen we zien waar we elkaar dit jaar gaan mislopen!Zal hier dan eens mijn planning van alcatraz ook neerpennen.
Het zou echt de grap van het jaar zijn indien er enkel growls zouden zijn op dit ene nummer. Perfecte marketing. Iedere growl-fan koopt het album om dan te moeten vaststellen dat er nagenoeg geen growls opstaan. Hahaha, dat zou echt nog een Mikael Åkerfeldt-joke kunnen zijn.Nieuw nummer van Opeth. In oktober een nieuw album.
Heavier en opnieuw growls, hoera! (Wel geen fan van de solo, maar dat went misschien nog.)
Morgen KornDat is al zeker 15 jaar geleden dat ik die gezien heb, en de setlist ziet er voor 90% fantastisch uit, kijk er enorm naar uit.
Idem.
Zal hier dan eens mijn planning van alcatraz ook neerpennen.
Welke setlist? Is die al bekend? Buiten Korn komt er niemand leuk voor mij naar de Lokerse die dag dus helaas passen. Al hun budget zal wel naar die mannen gaan.Morgen KornDat is al zeker 15 jaar geleden dat ik die gezien heb, en de setlist ziet er voor 90% fantastisch uit, kijk er enorm naar uit.
Welke setlist? Is die al bekend? Buiten Korn komt er niemand leuk voor mij naar de Lokerse die dag dus helaas passen. Al hun budget zal wel naar die mannen gaan.
Gisteren nog eens volledig door de setlist gegaan. Ik ken eigenlijk maar een stuk of 5-6 liedjes van Korn.![]()
Korn Setlist at AFAS Live, Amsterdam
Get the Korn Setlist of the concert at AFAS Live, Amsterdam, Netherlands on August 4, 2024 and other Korn Setlists for free on setlist.fm!www.setlist.fm
Zelfs de nummers van de minder goeie platen vind ik nog dik ok.
Ik ga wel alleen voor Korn btw.