Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Ist gewoon geen tijd dat die mannen efkes nen break nemen en uit praten wat nog uit te praten valt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb enkel de eerste twee albums heel actief beluisterd, nadien ben ik naar zwaardere muziek overgestapt. Die blijven nog altijd wel behoorlijk sterk.Toch spijtig hé. Mede met Slipknot is het bij mij begonnen qua ‘zwaardere muziek’. Maar met al die ‘sh**show’ is dat toch snel weggeëbd.
Corey zal misschien wat meer tijd hebben om de brokken te lijmen bij Stone Sour.
Waarom zou hij ook? Hij speelt dezelfde nummers op zijn solotour... Dat is basically Stonesour met andere muzikanten en eventueel een Slipknot nummer of 2 erbij gegooid heGezien zijn laatste comments zou ik daar niet op rekenen.
't Is vooral heel erg jammer hoe het telkens aangepakt werd. Ik heb de indruk dat Slipknot een fabriek geworden is waar de bandleden gewoon maar werknemer zijn die buiten vliegen wanneer er discussie is. Jay is al van kleins af aan grote fan van Slipknot en het was z'n grote droom om er ooit te spelen. Kerel gaf zich 200% en was de ideale vervanger voor Joey. Enkele dagen geleden nog een Instagram post over het laatste optreden. Ik denk dat het voor hem ook uit het niets kwam.Niet veel origineel meer aan Slipknot ondertussen.
Paul (Overleden),Joey (ontslagen en overleden),Fehn (ontslagen wegen financieel dispuut),Craig (reden onbekend).
Dat is al bijna de helft en eigenlijk is Corey ook niet de originele zanger maar dat is nog discutabel.
Jim,Sid,Shawn,Mick en Corey zijn de vijf original ones.
Hoezo?Gezien zijn laatste comments zou ik daar niet op rekenen.
Maar wordt het dan met dezelfde kwaliteit gebracht? Ik zal het u binnen een paar weken kunnen zeggen.Waarom zou hij ook? Hij speelt dezelfde nummers op zijn solotour... Dat is basically Stonesour met andere muzikanten en eventueel een Slipknot nummer of 2 erbij gegooid he
Eloy Casagrande zie je online ook al passeren.Ik heb al zitten denken dat ze El Estepario als vervanger gaan nemen. 't Is meer gimmick of wat anders, maar dat past er net bij.
People=shit I guessPrecies meer drama bij Slipknot dan in Gossip Girl.

Niet veel origineel meer aan Slipknot ondertussen.
Paul (Overleden),Joey (ontslagen en overleden),Fehn (ontslagen wegen financieel dispuut),Craig (reden onbekend).
Dat is al bijna de helft en eigenlijk is Corey ook niet de originele zanger maar dat is nog discutabel
Jim,Sid,Shawn,Mick en Corey zijn de vijf original ones.

Voor de meeste is Slipknot - Slipknot de start natuurlijk.Eigenlijk zijn Sid & Jim ook geen oorspronkelijke members en zijn ze zelfs pas ná Corey toegevoegd aan de line-up![]()
Dan is Corey de originele zanger he ookVoor de meeste is Slipknot - Slipknot de start natuurlijk.
MFK&R is minder gekend en zeker de bezetting toen.
‘Killers are quiet’ leg ik nog geregeld op. De sound van Anders vind ik nog steeds top. Vele nummers die later een tweede leven hebben gekregen.
.
Bwaa.. BMTH versta ik ergens nog (was ook headliner op Download en heeft veel aan populariteit gewonnen de afgelopen paar jaar), A7X, Priest en Tool zijn wel volwaardige(re) headliners. Five finger death punch, dát versta ik nietBMTH als headliner op GMM2024
Enige waardige headliner is TOOL in mijn ogen.

Bwaa.. BMTH versta ik ergens nog (was ook headliner op Download en heeft veel aan populariteit gewonnen de afgelopen paar jaar), A7X, Priest en Tool zijn wel volwaardige(re) headliners. Five finger death punch, dát versta ik niet![]()