Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het niet goed meer, is gaandeweg een beetje gebeurd. Oorspronkelijk Wesley onder de arm genomen voor de hoes en enkele tekeningen in het boekje. Uiteindelijk had hij heel veel schetsen waarin hij letterlijk het verhaal tekende en we waren daarvan zwaar onder de indruk, en daaruit is het idee gegroeid om een artbook bij de cd te leveren. Maar dat ging te dik zijn, en de tekeningen te klein, en dan heeft ons label meteen groen licht gegeven om voor een graphic novel te gaan.Is hier de maandag gearriveerd, leuke graphic novel. Hoe op het idee gekomen om zoiets te doen?
Ik ben aant twijfelen om toch op te rijden. Primordial is idd live een sterke band.´
Ik zie nu net dat ze morgen blijkbaar in de trix spelen, gaat er iemand heen? Ik zal er niet meer geraken, jammer want ze zijn wel een uitstekende live band inderdaad.
Staat hier al te blinken in mijn bescheiden collectie.Sorry, nog eventjes aan schaamteloze zelfpromotie doen
Onze vinyl en graphic novel zijn nu ook uitgekomen!
Te verkrijgen via onze Bandcamp of bij Consouling Sounds (of via mij wie mij irl kent)
![]()
![]()
Merci! Moonlight Sorcery is indeed sterk. De vorige deed mij weinig. Kings Rot kende ik niet, maar is wel naar mijn meug! Als je nog zo’n bands/albums weet, shoot!Is hier de maandag gearriveerd, leuke graphic novel. Hoe op het idee gekomen om zoiets te doen?
Paar plaatjes waar ik de afgelopen tijd graag naar geluisterd heb:
en recent ook deze

Merci. Kwas al langer fan en heb ullie ook zien spelen op Alcatraz maar kwist nog niet dat er een nieuwe uit was. Heel fijn plaatje. Heeft hier sindsdien al dikwijls opgestaan.Sorry, nog eventjes aan schaamteloze zelfpromotie doen
Onze vinyl en graphic novel zijn nu ook uitgekomen!
Te verkrijgen via onze Bandcamp of bij Consouling Sounds (of via mij wie mij irl kent)
![]()
![]()

Ze spelen ook op desertfest binnenkortIk onthou vooral: Monkey3 gaat terug de baan op, dus ik hoop dat ze hier een zaalshow doen ook. Staat toch wel in mijn top 5 underrated bands.

Beiden nog nooit van gehoord. Maar als het festival wat dichterbij komt gooi ik toch alle bands die mij onbekend zijn in een spotify playlist.Green Lung en Crippled Black Phoenix zijn wel tof.
Ik had ergens vernomen dat ze een soort van by request zouden doen ergens. Als dat een toer wordt ga ik wel eens zien, al was het al gewoon om Ackerfeldt nog eens te horen grunten.En Opeth is altijd de moeite.
Dus we zien u daar?Toch al een interessantere affiche dan de afgelopen 5 GMM's tesamen.![]()

Boe ze.Toch al een interessantere affiche dan de afgelopen 5 GMM's tesamen.![]()

Als GMM me verrast met een goeie affiche mag je me daar trakteren met een pint, oké?Boe ze.
Op de affiche staat voorlopig nog niks dat mij over de streep trekt om een ticket te kopen. Organisatie was inderdaad wel top, desondanks dat het die zondag hennig druk was.