De jongere generatie kiest inderdaad een BOB, maar geloof me vrij de andere 9 personen gaan er voor hoor
Onlangs goed gaan eten, en op de kaart stond het bob-arrangement. Wat was dat? Een hele avond aangepaste wijnen, maar telkens maar een half glas ipv een vol glas. Voor mij was dat (met de wagen) al méér dan genoeg hoor. Ik zag aan mijn vriendin dat die op het einde al goed dronken begon te worden. Onderweg naar huis viel ze dan ook direct in slaap.
Maar het bob-arrangement was wel grappig, aangezien het neerkwam op 6 halve glazen wijn
Onlangs goed gaan eten, en op de kaart stond het bob-arrangement. Wat was dat? Een hele avond aangepaste wijnen, maar telkens maar een half glas ipv een vol glas. Voor mij was dat (met de wagen) al méér dan genoeg hoor. Ik zag aan mijn vriendin dat die op het einde al goed dronken begon te worden. Onderweg naar huis viel ze dan ook direct in slaap.
Maar het bob-arrangement was wel grappig, aangezien het neerkwam op 6 halve glazen wijn

Terwijl ik nooit echt het gevoel had dat mijn opa een probleem had met drank. Maar jarenlange gewoontes sluipen er toch in he.
Het gaat hier wel in context over het weigeren van een drankje, maar het geldt ook voor mensen met een persoonlijkheidsstoornis, angststoornissen enz. Het leven en beleven van velen zou zoveel rustiger zijn als men nu eens niet bezig was met wat iedereen van hun denkt of zou denken. En dan gaat het niet over of die persoon effectief een mening over je heeft, of die persoon dan ook nog eens daadwerkelijk bezig is met zijn mogelijke mening van jou, maar louter om het waarom het je iets zou moeten schelen wat een random iemand van je zou kunnen denken.