Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Mja, 240 euro vind ik echt wel veel geld.Het gewone aanbod hier kost me 1500 nok/uur. Dit is 90 dollar dus dat is significant goedkoper.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, 240 euro vind ik echt wel veel geld.Het gewone aanbod hier kost me 1500 nok/uur. Dit is 90 dollar dus dat is significant goedkoper.
Ik ook, maar ik heb zo het idee dat het alternatief me op termijn mss meer zal kostenMja, 240 euro vind ik echt wel veel geld.
True. Eigenlijk zou je op mentale gezondheid geen prijs mogen plakkenIk ook, maar ik heb zo het idee dat het alternatief me op termijn mss meer zal kosten
Bij een gewone psycholoog betaal je ook al snel 60 € per sessie en je krijgt er niks van terug.True. Eigenlijk zou je op mentale gezondheid geen prijs mogen plakken
Ook fout, afhankelijk van je mutualiteit krijg je wel een klein bedrag terug. Soms komt ook de werkgever tussen.Bij een gewone psycholoog betaal je ook al snel 60 € per sessie en je krijgt er niks van terug.
Ja je kunt ook naar zo groepspraktijk gaan dan kost het u bijna niks. Mijn werkgever is nooit tussen gekomen. Ik betaalde 60€ voor 1 sessie elke week werd kostelijk.Ook fout, afhankelijk van je mutualiteit krijg je wel een klein bedrag terug. Soms komt ook de werkgever tussen.
Als je uzelf helemaal de dieperik in wilt gooien… Hele dagen irritante marginale klanten met hun domme vragen en hun zever.In een game winkel werken is nog zo een droom maar dat verdwijnt stilaan .
Mijn eigen medisch lijstjeVolgend jaar ben ik 40 jaar heb zo de balans opgemaakt en die is zeker negatief
Financiële domme keuzes, deels door gezondheid, grotendeel door mij en mijn vrouw.
Positief heb twee schatten van kinderen die gezond zijn
Ik weet soms echt ni waar ik naartoe wil, 20 jaar in fabriek gewerkt tja veel leer je er niet mee en nu sta ik hier met mijn oog. Alles met machines is uitgesloten.
In een game winkel werken is nog zo een droom maar dat verdwijnt stilaan .
Dat is ook wel waar, kristof in eeklo kon het ook niet meer aan. Zeker toen die ps5 uitkwam 300 telefoons per dag.Als je uzelf helemaal de dieperik in wilt gooien… Hele dagen irritante marginale klanten met hun domme vragen en hun zever.
Maar ik ga het toch een win noemen >.>Een ex-collega die hier niet al te ver vanaf woont ( en ik in geen 3 jaar gezien heb) stuurt me gisteren een bericht of ik goesting heb om Kill Team ( warhammer skirmish table top game) te proberen vandaag of volgend weekend. Ok ik heb tegen mezelf gezegd dat ik ja ga zeggen tegen zaken ipv excuses te zoeken.
Resultaat al uren semi paniek/stressMaar ik ga het toch een win noemen >.>

Hij had zichzelf blijkbaar hier uitgenodigd, mss maar beter ook want dan kan ik moeilijker met excuses komen. Toch al 2 keer gespeeld.En ben je daadwerkelijk gegaan? Benieuwd![]()
Hij had zichzelf blijkbaar hier uitgenodigd, mss maar beter ook want dan kan ik moeilijker met excuses komen. Toch al 2 keer gespeeld.
Je hebt het zelfs nog eens gedaan!
en door herhaaldelijke exposure gaat dat beter en beter.
Wel nu die angst enz kan heel intens zijn, maar die angst is gekoppeld aan het feit dat je niet weet hoe het voor jou gaat zijn! Als je nu dan afzegt omdat de angst enz veel te zwaar is, gaan je hersenen zware levendige angst koppelen aan activiteit x. Zo werkt een hoofd, alles akelig en gevaarlijk onthoud je veel beter omdat het survival instinct zegt van als we gaan overleven blijven we weg van grote gevaren.
Niet alles moet een leermoment zijn. Reduceer jezelf niet tot angst en het rehabiliteren daarvan, op de eerste plaats ben je een gewoon persoon die sommige dingen niet graag kan doen en die op momenten ook gewoon rust nodig heeft. En rust is enorm belangrijk of dat nu een dag, een week of maand. Angsten enz zijn een constante strijd, ze kosten altijd energie... dus rust ook als het kan, het is geen sprint maar een marathon.
Ik kom van heel ver, maar ik ben nog altijd onderweg