Solved Meldingen onvolledig?

This post has been solved
Op mijn smartphone heb ik het van miserie afgezet, was ook zwaar voor de accu.

Ik ben bvb. geabonneerd op mijn ergernissen en dat is toch een druk onderwerp maar daar krijg ik niet altijd melding van.

Of is het zo dat als je markeert als ongelezen of je teveel achterstand qua lezen hebt, dat je geen meldingen meer krijgt.
 
Op mijn smartphone heb ik het van miserie afgezet, was ook zwaar voor de accu.

Ik ben bvb. geabonneerd op mijn ergernissen en dat is toch een druk onderwerp maar daar krijg ik niet altijd melding van.

Of is het zo dat als je markeert als ongelezen of je teveel achterstand qua lezen hebt, dat je geen meldingen meer krijgt.
Je kunt zelf instellen waar je een melding van krijgt en waar niet. En logischerwijze zou ik aannemen dat je maar één keer een melding krijgt van nieuwe berichten ergens, tot je daarin gelezen hebt. Zodra je daar bij hebt, krijg je opnieuw meldingen. Zo gaat het alvast op de meeste plaatsen.
 
Je kunt zelf instellen waar je een melding van krijgt en waar niet. En logischerwijze zou ik aannemen dat je maar één keer een melding krijgt van nieuwe berichten ergens, tot je daarin gelezen hebt. Zodra je daar bij hebt, krijg je opnieuw meldingen. Zo gaat het alvast op de meeste plaatsen.
Letterlijk gelezen in de thread dan? Want ik krijg ook niet altijd meldingen als alles gemarkeerd is als gelezen.
 
Ik vond deze thread nog terug dus wou geen nieuwe aanmaken. Maar tegenwoordig heb ik het af en toe voor dat ik geen melding krijg als een bericht van mij geciteerd werd. Dit gebeurt precies enkel bij berichten waar meerdere (dus een antwoord op een bericht van anderen en mezelf) geciteerd worden.
 
Ik vond deze thread nog terug dus wou geen nieuwe aanmaken. Maar tegenwoordig heb ik het af en toe voor dat ik geen melding krijg als een bericht van mij geciteerd werd. Dit gebeurt precies enkel bij berichten waar meerdere (dus een antwoord op een bericht van anderen en mezelf) geciteerd worden.
Het is een gokje, maar zou het kunnen dat de originele poster dan eerst de ene reactie heeft geplaatst, en daarna zijn post heeft bewerkt om het tweede citaat+antwoord erin te voegen? Wat er achteraf wordt bijgevoegd, geeft dan geen melding meer.

Edit: @Deckard nu heb je normaal een melding gekregen voor het citeren, maar niet voor de tag in de edit.
 
Het is een gokje, maar zou het kunnen dat de originele poster dan eerst de ene reactie heeft geplaatst, en daarna zijn post heeft bewerkt om het tweede citaat+antwoord erin te voegen? Wat er achteraf wordt bijgevoegd, geeft dan geen melding meer.

Edit: @Deckard nu heb je normaal een melding gekregen voor het citeren, maar niet voor de tag in de edit.
Klopt.

Maar bijvoorbeeld dit bericht (https://www.beyondgaming.be/threads...g-gezien-en-wat-vond-je-ervan.182/post-421236) waar ik geciteerd word heb ik geen melding van gekregen. En ik zie toch nergens staan dat het nog bewerkt is.

edit: bij jouw bericht staat er ook niks bij dat het nog bewerkt is achteraf. Zal vermoedelijk daaraan liggen.
 
Als je het binnen de x minuten doet, komt er geen melding onder staan. Bij jou nu ook niet :D
Maar dat gaat het wrs wel zijn.

We kunnen het aan @Muscleduck vragen :D
 
Ik merk dit fenomeen de laatste tijd toch ook vaak op, kwartier geleden post er iemand iets in de Loop-thread maar geen melding van te bespeuren.
 
De 'watch' knop bovenaan toch he?

Heb het eens af en terug op gezet, eens zien of dat iets oplost.
Nee, de watch-knop is eigenlijk gewoon het subscriben van op 9lives. Om snel naar Watched Threads te kunnen navigeren. In je instellingen, preferences, kun je aangeven of je ook een (push)melding en/of e-mail wil krijgen als erin gepost wordt.
 
Terug
Bovenaan