Solved Meldingen pop up (website) periodiek weergeven via smartphone

This post has been solved

Ruigen Das

Well-known member
Ok, even verduidelijken, ik geef haast nooit toestemming voor push berichten van websites, maar gezien dit mijn go to website is dacht ik het even aan te zetten voor BG, maar je krijgt instant meldingen (ik heb enkel aanstaan: pm's, reacties (likes) enzo, maar geen melding van quotes).

Is er enige manier om dit meer te spreiden? Dus in plaats van instant, een tijdstip naar keuze, of periodiek om de zoveel uur (naar keuze)?

Is dit mogelijk? Ik vermoed dat dit niet mogelijk is, maar wou het eens navragen. Of misschien bestaat het al, maar weet ik niet hoe dit moet.

Maar ik vraag me dus af of zulke push berichten van de website uit worden gestuurd, en of je dit dus kan personaliseren...?

Thx in advance voor enige reacties.
 
Via de standaard software of beschikbare add-ons is/lijkt zoiets (vandaag) alvast niet mogelijk.

Misschien bestaan er wel browser add-ons om zoiets te regelen?
 
Ik begrijp dat dat eigenlijk de taak niet is van die pushberichten, of zelf vanuit de website van BG, maar ik zie het al gebeuren, tijdens het werken om de zoveel tijd een bericht binnen krijgen, ik zou veel te snel afgeleid zijn denk ik, want op een smartphone check je vaak niet enkel 1 dingetje, maar meerdere.

Misschien moet ik dan gewoon als eindgebruiker zelf mijn phone op stil zetten, maar het is gewoon maar omdat ik weet dat het bestaat voor e-mail clients... Om de zoveel tijd de nieuwe berichten pushen
 
Terug
Bovenaan