Meisjes zijn goed, zoet en een beetje giftig in Wednesday

Als er een combinatie is die voor elkaar gemaakt lijkt, dan moet het wel Tim Burton en de familie Addams zijn. Burton was begin de jaren negentig zelfs aan boord om The Addams Family naar het scherm te brengen, maar liet verstek gaan om Batman te doen. Bijna dertig jaar na datum komt het droomduo dan toch samen, dankzij Netflix.

Het heerlijk bizarre, gotische brein van Burton brengt nog dit najaar de achtdelige reeks Wednesday. We volgen de Addams dochter doorheen haar nieuwe start in een school die wel eens heel goed bij haar zou kunnen passen, terwijl ze ook nog eens een familiegeheim probeert te ontwarren. In de nieuwe trailer krijgen we voor het eerst Catherine Zeta-Jones als Morticia en Luis Guzmán als Gomez te zien en een voorsmaakje van de humor en de horror die ons te wachten staan. Kleine teleurstelling voor Tim Burton adepten: geen Johnny Depp noch Helena Bonham Carter (I know!) maar wel Christina Ricci, dat mag een grote troost heten.

 
Trailer ziet er ok uit, maar ook al zie ik Luis Guzman graag spelen, Gomez Addams he is not.
Hoe dat ze dat in hun hoofd hebben gekregen deze casting...
 
Redactie
En toch ook een welverdiende vermelding voor actrice Jenna Ortega, die in de serie "You" (S2) geweldig was!

Releasedatum nog niet bekend?
Ook in de horrorfilm X heel sterk! Al was ze minder goed in Scream 6, maar haar fout is dat niet.
Trailer ziet er ok uit, maar ook al zie ik Luis Guzman graag spelen, Gomez Addams he is not.
Hoe dat ze dat in hun hoofd hebben gekregen deze casting...
We hebben hem nog niet bezig gezien als het personage, voor mij zou het wel goed kunnen komen!
 
Terug
Bovenaan