Match game 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
wartaal staat ondertussen niet meer laatst
unsure.gif
Oef, mijn eer voorlopig gered
unsure.gif
 
Nope, heb dit 2 jaar geleden ies gespeeld, nog voor de Ketchup uitbreiding. Vind hem toen heeeel leuk, maar daarna niet meer gespeeld. Zou het ook opnieuw uitgelegd moeten krijgen (of ies nen how to play opzoeken :p)

Bwa, als ik dat doe en gij doet dat ook, dan hebben we allebei al 90 punten :p
Boardgamecore heeft een vrij goede web implementatie, makkelijk asynchroon te spelen zowel op pc als mobiel, nieuwe milestones zitten er ook in. (Ps: Ketchup moet toch zowat de beste naam voor een expansion ooit zijn !!)
Laat maar weten als ge (of iemand) wilt spelen.
Enneuh laat ook maar weten als ge samen overal Carcassonne wilt antwoorden, kheb het blijbkaar nodig ! :D.

Neenee, Loser speelt niet mee
 
Maar dan hebt ge slechts 45 punten, en dat is significant slechter dan de laatste rakkers Wartaal & Lint met 72.
Duseuh ... graag dat iemand dat doet, dan staan wij niet meer laatste :p.
Als ge natuurlijk 3 keer gokt op het meest geraden spel kunt ge makkelijk op 1 vraag boven de 30 punten schieten.
 
We zitten nu aan 15 deelnemers.
De inzending van LezZ_ zorgt ervoor dat Savatar van plaats 7 naar plaats 5 stijgt. Kiekebanus zakt een plek.
 
We hebben ook een poging gedaan :)
Benieuwd wat het resultaat zal zijn, ik probeer zoveel mogelijk eigen games mee te geven of anders die dat ik nog wil aanschaffen :sneaky: We zullen dus zien hoeverre mijn keuze hier overeenkomt..

Edit: Gewoon LezZ is goed ze; de _ is omdat er ooit in 9lives al ene rapper was die al lang inactief is.. :LOL:
 
Met dank aan Piedro en bugsystyle.
godverdomme, welke games spelen jullie wel in godsnaam???
Nu die dobbstelsteen vraag was echt wel een black hole gisteren.
Ma ik vind dat als ik het spel verlies dat ik een hertelling mag afdwingen op de vraag over het spelbord dat niet mag bestaan uit 4 hoeken. al die tilelayers gaan dan lopen met de punten zeker. Verdorie: dat gaat over ronde borden en borden met een hoek af. ;-)
 
Laatst bewerkt:
We zijn momenteel met 17.
Topscore is 132. Er zijn 4 personen die minder dan 100 scoren. 1 iemand bengelt helemaal achteraan met 40 punten verschil op de voorlaatste.

Deelnemen kan nog tot en met morgen.
 
Op pagina 2 hier had ge al 72 punten, dus dan zou StanTem u ondertussen minpunten gegeven moeten hebben.
unsure.gif
Good point (y).
Allé theoretisch hangt het er vanaf hoeveel de eerste score boven 100 is. Als die 112 is, kan het nog steeds
unsure.gif
.
Maar in de praktijk zou dat straf zijn en hebt ge waarschijnlijk gelijk :p
 
Good point (y).
Allé theoretisch hangt het er vanaf hoeveel de eerste score boven 100 is. Als die 112 is, kan het nog steeds
unsure.gif
.
Maar in de praktijk zou dat straf zijn en hebt ge waarschijnlijk gelijk :p
Het is 40 punten op de voorlaatste en aangezien er 4 onder de 100 hebben, heeft de voorlaatste ook onder de 100. De laatste heeft dus maximum 59 ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan