Match game 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het bewijs dat hij niet aan het valsspelen was tot 3 inzendingen :p
Niet correct. Heb mijn antwoorden gestuurd om 11:40. De derde inzending (wartaal) was om 11:49 (waar is die tongue emoji hier).
Mij allemaal zo vals beschuldigen 😭😭😭
 
Wat voor rare spellen hebben nu ook dobbelstenen in een spel als je er niet mee moet rollen. Dobbelstenen dienen om mee te rollen hé! Dat is net de hele bestaansreden van een dobbelsteen!

Anders gezegd: mijn antwoorden op vraag 3 zullen ook niet geweldig zijn.
unsure.gif
 
Wat voor rare spellen hebben nu ook dobbelstenen in een spel als je er niet mee moet rollen. Dobbelstenen dienen om mee te rollen hé! Dat is net de hele bestaansreden van een dobbelsteen!

Anders gezegd: mijn antwoorden op vraag 3 zullen ook niet geweldig zijn.
unsure.gif
Die vraag kwam van mij, al had ik wel gezet "tijdens het spelen" (dus vb enkel tijdens de voorbereiding). Ik weet niet of dit moet worden toegevoegd, StanTem?
Anyway, er zijn wel degelijk spellen waarbij je de dobbelstenen niet rolt. Ik heb er zo al 2 in mijn hoofd ;)
 
Toch ook nog een vraagje ter verduidelijking voor vraag 4., ik neem aan dat het echt gaat over de kaart van één land, en dus niet persé van vb een continent of een fictieve "wereldkaart"?
 
Heb ook mijn lijstje ingediend.

Ik ken geen enkel non-kenner bordspel met dobbelstenen die je niet rolt.
Heel benieuwd naar de antwoorden.
 
Die vraag kwam van mij, al had ik wel gezet "tijdens het spelen" (dus vb enkel tijdens de voorbereiding). Ik weet niet of dit moet worden toegevoegd, StanTem?
Anyway, er zijn wel degelijk spellen waarbij je de dobbelstenen niet rolt. Ik heb er zo al 2 in mijn hoofd ;)
Nu nog aanpassen gaat niet, want heb al heel wat inzendingen.
Ze moeten maar interpreteren zoals ze het willen. Ik heb denk ik zelf ook een spel waar beperkt wordt in gerold 😅
Toch ook nog een vraagje ter verduidelijking voor vraag 4., ik neem aan dat het echt gaat over de kaart van één land, en dus niet persé van vb een continent of een fictieve "wereldkaart"?
Ook voor interpretatie vatbaar. Landkaart, wereldkaart... Whatever.
 
Kleine tussenstand na 12 deelnemers:

Ik sta aan kop met 99 punten. Nummer 2 is FreakyJP met 97 punten , gevolgd door Kiekebanus met 90 punten.
Lint en wartaal hebben momenteel elk 72 punten en staan laatst.

Maar ik heb gezien dat bij elke nieuwe inzending alles overhoop wordt gesmeten (behalve de koppositie dan, moehahaha).
 
Kleine tussenstand na 12 deelnemers:

Ik sta aan kop met 99 punten. Nummer 2 is FreakyJP met 97 punten , gevolgd door Kiekebanus met 90 punten.
Lint en wartaal hebben momenteel elk 72 punten en staan laatst.

Maar ik heb gezien dat bij elke nieuwe inzending alles overhoop wordt gesmeten (behalve de koppositie dan, moehahaha).
Allemaal non-antwoorden wssl! Als er spellen zijn waar wel in gerold wordt, moeten die er toch uit ze :p ;)
 
Kleine tussenstand na 12 deelnemers:

Ik sta aan kop met 99 punten. Nummer 2 is FreakyJP met 97 punten , gevolgd door Kiekebanus met 90 punten.
Lint en wartaal hebben momenteel elk 72 punten en staan laatst.

Maar ik heb gezien dat bij elke nieuwe inzending alles overhoop wordt gesmeten (behalve de koppositie dan, moehahaha).
Hey what now? Ik stond toch eerst van groep 2 ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan