En hoe lang was de eerste ? Want ik kan get kort vinden maar de eerste was oke van duur. Mijn perceptie van tijd is soms raarDacht 15 uurkes en 30 ish voor 100%?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe lang was de eerste ? Want ik kan get kort vinden maar de eerste was oke van duur. Mijn perceptie van tijd is soms raarDacht 15 uurkes en 30 ish voor 100%?

En hoe lang was de eerste ? Want ik kan get kort vinden maar de eerste was oke van duur. Mijn perceptie van tijd is soms raar![]()
Ja rushers hebt ge altijd, ik weet nog dat ik over Miles Morales ook 10+ uur gedaan heb de eerste keer, gewoon chill. Maar je moest daar iets in NG+ doen voor een trophy en ik heb die NG+ dan letterlijk op een avond uitgespeeld. Voor een gewone casual speler die ook wat rond gaat desteren en side stuf doen zal het zeker 15 uur zijn Iemand die er echt door vliegt van A naar Z zal dat idd wel op 10 uur en wrs zelf rapper kunnen ook.Ik lees op twitter posts van spelers die eraan begonnen zijn op middernacht en er rond 9h00am al door zaten. (Main story).

Jup dit is mogelijk. Heb het al zien staan voor 10 euro.Weet iemand of je een disc versie kan kopen in de winkel en deze dan alsnog upgraden naar de digital deluxe edution?
(10 extra skins<3)
Ik zag dat je deze apart kan kopen voor 10EUR. Het was me niet duidelijk of deze upgrade énkel digitaal mogelijk is.

echt wel goeie kwaliteit,mag ook wel voor dat geldHopelijk geen cracked ass!
Ziet er precies toch beter uit dan in dat filmpje! (gelukkig)
Nog werken tot 18u hier.![]()
GM dat die nog bestaan is een wonder.GM is toch iets bizar.. Deze morgen had een kameraad een melding gehad dat zijn pre order is geannuleerd, 10 minuten later een nieuwe mail dat zen spel in bestelling staat, 3 dagen levertijd. Uiteindelijk wel een SMS gehad dat hij dat mocht komen halen. Ik heb mijn spel gisteren om 22h in pre order gezet nog en kreeg gewoon een sms dat ik het spel kon halen.
Blijkbaar had de GM amper leveringen gekregen van het spel waardoor ze een groot tekort hadden. Hij zei 140 pre orders waarvan 40 geleverd zijn. Bizarre van het verhaal is dat mijn pre order gewoon is doorgegaan en mensen die al zeer lang op de lijst stonden hun spel er niet gaat liggen. Bizar toch
1ste game was toch zo kort niet?Ik lees op twitter posts van spelers die eraan begonnen zijn op middernacht en er rond 9h00am al door zaten. (Main story).
nu hem nog binnen trekken.GM dat die nog bestaan is een wonder.
. Volgens mij een dekmantel voor witwaspraktijken
.
Die kon je ook echt wel rushen ze in 10 uur.1ste game was toch zo kort niet?
Na die update merk ik grafisch wel minder glitches. Wel nog 1 keer vijanden in de grond gehad.Direct wel een updatebestand van 37 gig![]()