voor 1000 euro had je het wel gedaan denk ikHeb 600 euro aangeboden gekregen om mijn PS account te delen zodat iemand deze al kan spelen. Goed zot!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor 1000 euro had je het wel gedaan denk ikHeb 600 euro aangeboden gekregen om mijn PS account te delen zodat iemand deze al kan spelen. Goed zot!

Nee. Game staat op m'n main account. Voor hetzelfde geld verandert die de gegevens enzo...voor 1000 euro had je het wel gedaan denk ik![]()

das goed ! kzal u wel sturen als the last of us part 3 uit isNee. Game staat op m'n main account. Voor hetzelfde geld verandert die de gegevens enzo...
Volgende keer zet ik de game wel op een apart account![]()

Heb ik op mijne nooit gezien.Statue uit mijn CE van de eerste game had ook een lijmrest op de palm van Spider-Man, vond het toen ook schandalig...

Amai, serieus budget tochHot toys ben ik in december mee begonnen en heb er +- 30 nu.

Amai wie doet dat jongkheb enorm veel geld betaald om the last of us part (ps3) 2 weken eerder te kunnen spelen
kheb die disc nog altijd![]()

Tis ergAmai wie doet dat jong![]()
Ik heb er stuk of 20 denk ikHeb ik op mijne nooit gezien.
Maar die kostte toen wel een pak minder, 150 euro meen ik.
Was disc, steelbook, boekje, DLC, statue,...
Als ge dan de prijs telt zal dat beeldje rond 50 euro waarde hebben.
Nu is het 250 en geen disc, geen dlc,...
Als ge de deluxe pre ordered krijgt ge ook deel van die vaardigheidspunten enal.
Ik heb nu dus die deluxe gewoon gepakt in de plaats.
Hot toys ben ik in december mee begonnen en heb er +- 30 nu.
Maar staan nog in dozen, ga nu ergens beginnen aan een kamer ervoor. ^^
Kijk er toch wat naar uit al ff geleden dat ik de PS intensief heb gebruikt.![]()
Ik heb er stuk of 20 denk ik

Ja klopt, ben er ook iets te ver in gegaan.Amai, serieus budget toch![]()

Haha niks mis mee eh, ieder zijn dingJa klopt, ben er ook iets te ver in gegaan.
Heb die Hot toys van de game ook in pre order staan, Peter en Miles.
Heb nu een paar maanden helemaal niks van extra of luxe gekocht en ga eerst kasten kopen nu.
Ik heb reservegeld en had ook wat spaargeld daarbovenop, maar dat is dus snel uitgeput geraakt.
Dus heb er toen ook wel ff de rem op 'moeten' zetten.
Nu back to Spider-man.![]()

Hoe dr is geen disc bij????!!!Heb ik op mijne nooit gezien.
Als ge de deluxe pre ordered krijgt ge ook deel van die vaardigheidspunten enal.
Kijk er toch wat naar uit al ff geleden dat ik de PS intensief heb gebruikt.![]()
Jup, niet de eerste keer. GoW:R, Horizon...Hoe dr is geen disc bij????!!!
Yes dat is de nieuwe PS standaard denk ik eigenlijk, ik vind er ook niks aan.Jup, niet de eerste keer. GoW:R, Horizon...

Stuk of dertig dat zal een kapitaal zijn want ze worden er niet goedkoper op, ik ben er gelukkig mee gestopt is een verslaving op de duurHeb ik op mijne nooit gezien.