Marvel's Spider-Man 2

Marvel's Spider-Man 2

Weet iemand of je een disc versie kan kopen in de winkel en deze dan alsnog upgraden naar de digital deluxe edution?
(10 extra skins<3)

Ik zag dat je deze apart kan kopen voor 10EUR. Het was me niet duidelijk of deze upgrade énkel digitaal mogelijk is.

Ik lees op twitter posts van spelers die eraan begonnen zijn op middernacht en er rond 9h00am al door zaten. (Main story).

Maja ligt aan manier van spelen, ik ga weer effectief elke side story beginnen doen etc, Spiderman 1 was dan voor mij 25u, dan nog 5u cleanup van trophies. deze gaat gelijk zijn denk ik.

Ik lees op twitter posts van spelers die eraan begonnen zijn op middernacht en er rond 9h00am al door zaten. (Main story).
Ja rushers hebt ge altijd, ik weet nog dat ik over Miles Morales ook 10+ uur gedaan heb de eerste keer, gewoon chill. Maar je moest daar iets in NG+ doen voor een trophy en ik heb die NG+ dan letterlijk op een avond uitgespeeld. Voor een gewone casual speler die ook wat rond gaat desteren en side stuf doen zal het zeker 15 uur zijn Iemand die er echt door vliegt van A naar Z zal dat idd wel op 10 uur en wrs zelf rapper kunnen ook.

F84KjJPXQAAP376

Vind precies wel dat sommige overgangen tussen cutscenes en gameplay soms wat vreemd verlopen?

Heb die preorder code ingegeven maar ik vind in de app precies niet meer waar ik die kan downloaden.

Weet iemand of je een disc versie kan kopen in de winkel en deze dan alsnog upgraden naar de digital deluxe edution?
(10 extra skins<3)

Ik zag dat je deze apart kan kopen voor 10EUR. Het was me niet duidelijk of deze upgrade énkel digitaal mogelijk is.
Jup dit is mogelijk. Heb het al zien staan voor 10 euro. 👍

GM is toch iets bizar.. Deze morgen had een kameraad een melding gehad dat zijn pre order is geannuleerd, 10 minuten later een nieuwe mail dat zen spel in bestelling staat, 3 dagen levertijd. Uiteindelijk wel een SMS gehad dat hij dat mocht komen halen. Ik heb mijn spel gisteren om 22h in pre order gezet nog en kreeg gewoon een sms dat ik het spel kon halen.

Blijkbaar had de GM amper leveringen gekregen van het spel waardoor ze een groot tekort hadden. Hij zei 140 pre orders waarvan 40 geleverd zijn. Bizarre van het verhaal is dat mijn pre order gewoon is doorgegaan en mensen die al zeer lang op de lijst stonden hun spel er niet gaat liggen. Bizar toch

GM is toch iets bizar.. Deze morgen had een kameraad een melding gehad dat zijn pre order is geannuleerd, 10 minuten later een nieuwe mail dat zen spel in bestelling staat, 3 dagen levertijd. Uiteindelijk wel een SMS gehad dat hij dat mocht komen halen. Ik heb mijn spel gisteren om 22h in pre order gezet nog en kreeg gewoon een sms dat ik het spel kon halen.

Blijkbaar had de GM amper leveringen gekregen van het spel waardoor ze een groot tekort hadden. Hij zei 140 pre orders waarvan 40 geleverd zijn. Bizarre van het verhaal is dat mijn pre order gewoon is doorgegaan en mensen die al zeer lang op de lijst stonden hun spel er niet gaat liggen. Bizar toch
GM dat die nog bestaan is een wonder.

GM dat die nog bestaan is een wonder.

Ik denk ook al 10 jaar dat GM nie lang meer zal overleven :p. Volgens mij een dekmantel voor witwaspraktijken :D.
Zou ook acties verklaren waar je een PS4 Pro kon kopen door een oude non-Pro in te leveren en er even veel voor te krijgen als wat een nieuwe kostte (of iets in dien aard). :p

Terug
Bovenaan