CerumenCrevice
Well-known member
hype be real
miles Morales herspelen wil ik precies nog doen, maar mss teveel van goeie
miles Morales herspelen wil ik precies nog doen, maar mss teveel van goeie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het eerlijk gezegd, mag al eens een keer een game uit komen dat ik op een week kan afwerken xDPlatinum zou rond de 30u zijn volgens 2 leaksBenieuwd of het waar is.
Anders wel een goede om weer een plat op te halen
Jup, voor wie er geen genoeg van kan krijgen, er is altijd NG+ en hogere moeilijkheid, sowieso later nog DLC voor ook etc.Ik ben blij dat dit 20-30 uur is. Liever kwaliteit dan kwantiteit.
Allez jong, is samen met Hogwarts Legacy dé game waar ik dit jaar naar uitkeek.Ben er veel minder gehyped voor dan dat ik was voor Spider-man 1. Enigste dat mij hier aantrekt is dat het met Venom is.

't Is wat meer afgestemd op mijn kunnen dan een Lies of P, misschien daarmee hahaKijk er wel naar uit, maar nu ook niet zooo neig![]()

haha, gho naar LoP keek ik een maand voor de release ook nog niet zo neig naar uit, was pas toen de reviews en eerste streams binnen kwamen.'t Is wat meer afgestemd op mijn kunnen dan een Lies of P, misschien daarmee haha![]()
Goh toen ik de game zag ik denk dat het tijdens de PS showcase was een paar maand terug is het serieus wat gaan liggen bij mij. De combat was grotendeels hetzelfde, de stijl van de missies zal wrs ook dezelfde zijn gelijk de 1ste. Grootste verandering zal zijn wrs dat je zal kunnen afwisselen tussen Miles en Peter en dat Miles het meer moet hebben van zijn speciale krachten en Peter meer op gadgets.Allez jong, is samen met Hogwarts Legacy dé game waar ik dit jaar naar uitkeek.