Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

na het zien gisteren van PS Showcase leek het alsof ik de éérste spider-man bekeek met betere gfx.
Combat leek krak hetzelfde gebleven, missions ook ongeveer ook de missian zelf die je met Miles speelt leek dezelfde van boven mensen uitschakelen voor stealth aanpak.
Begrijp me niet verkeerd al deze dingen werken goed en is een goede mechaniek van de game, maar denk dat het snel gaat vervelen zeker omdat we het al gedaan hebben in spider-man 1 enigste verschil is dat er nu 2 spider-mannen in zitten en dat je kan switchen tussen hen. ben benieuwd wat de reviews gaan zijn.
 
na het zien gisteren van PS Showcase leek het alsof ik de éérste spider-man bekeek met betere gfx.
Combat leek krak hetzelfde gebleven, missions ook ongeveer ook de missian zelf die je met Miles speelt leek dezelfde van boven mensen uitschakelen voor stealth aanpak.
Begrijp me niet verkeerd al deze dingen werken goed en is een goede mechaniek van de game, maar denk dat het snel gaat vervelen zeker omdat we het al gedaan hebben in spider-man 1 enigste verschil is dat er nu 2 spider-mannen in zitten en dat je kan switchen tussen hen. ben benieuwd wat de reviews gaan zijn.
Ze gaan ook niet al hun troeven uitspelen in de eerste gameplay beelden denk ik.
 
na het zien gisteren van PS Showcase leek het alsof ik de éérste spider-man bekeek met betere gfx.
Combat leek krak hetzelfde gebleven, missions ook ongeveer ook de missian zelf die je met Miles speelt leek dezelfde van boven mensen uitschakelen voor stealth aanpak.
Begrijp me niet verkeerd al deze dingen werken goed en is een goede mechaniek van de game, maar denk dat het snel gaat vervelen zeker omdat we het al gedaan hebben in spider-man 1 enigste verschil is dat er nu 2 spider-mannen in zitten en dat je kan switchen tussen hen. ben benieuwd wat de reviews gaan zijn.
Dat is natuurlijk wel de core van die game. Daar zullen wel nieuwe mogelijkheden in zitten, maar ze kunnen dat natuurlijk niet helemaal veranderen. De open gameplay tussen die huizen zag er wel goed uit vond ik. Ben wel niet zo een fan van die lange QTE-scenes zoals op dat water.
 
Collectors edition: ($229.99 / £219.99/ €249.99/ ¥31,780 MSRP)
pre-order: June 16, 2023 (geen fysieke game ondanks enkel voor PS5..?)


2047ded1045f92574db56ddd6de4f3facd2e4837.jpg


Meer info over alle versies: Blogpost
 
Collectors edition: ($229.99 / £219.99/ €249.99/ ¥31,780 MSRP)
pre-order: June 16, 2023 (geen fysieke game ondanks enkel voor PS5..?)


2047ded1045f92574db56ddd6de4f3facd2e4837.jpg


Meer info over alle versies: BlogpoQ
Is toch altijd zelfde met die PS collector editions..
Is al sinds PS4 aan de gang.

Hier heb je een steelbook, maar een disc geven we wel niet.
Stop dan ook gewoon met die steelbooks en steek er iets anders in ofzo.
Persoonlijk liever CD en steelbook maja als ze CD er toch uit laten dan laat die steelbook ook.
 
Is toch altijd zelfde met die PS collector editions..
Is al sinds PS4 aan de gang.
Al mijn PS4 CE hebben een disc hoor. Het is pas sinds dat ze CE uit brachten voor zowel PS4 als PS5 dat ze het niet meer doen omdat ze dan gewoon in beide het zelfde konden steken (koste besparend) Maar ze trekken de trend nu gewoon door ookal is het enkel PS5, hadden we kunnen zien aankomen.
 
Al mijn PS4 CE hebben een disc hoor. Het is pas sinds dat ze CE uit brachten voor zowel PS4 als PS5 dat ze het niet meer doen omdat ze dan gewoon in beide het zelfde konden steken (koste besparend) Maar ze trekken de trend nu gewoon door ookal is het enkel PS5, hadden we kunnen zien aankomen.
Ja, dat kan wel kloppen.
Nu ge het zegt denk ik dat 1ste Spiderman nog CD had ja...
Maar koop niet zo vaak CE, enkel van games die ik echt leuk vind.

Zal inderdaad zijn sinds ze gedeeld zitten met de 4 en 5, zoals Horizon en God of war.
Dat waren mijn laatste en deze ga ik ook wel kopen als dat lukt.

Als ze toch een steelbook geven is dat gewoon trap in de ballen voor mij. 🤣
 
Springt telkens naar NL en kan dus niet kiezen om Belgie te leveren en kies ik België blijft gwn NL staan zucht. 🤣
 
Terug
Bovenaan