Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

tis gelukt,bleeft ook wel op NL staan maar in mijn account bestellingen is alles ok

FyuvPU7XwAA1Hwm


bully-maguire-dance.gif
 
Hier is het uiteindelijk ook gelukt, maar wou eigenlijk andere kaart gebruiken.
Site deed hennig moeilijk, NL bleef staan kon adres niet wijzigen naar België, dan via andere browser opnieuw.
Stond nog NL ma bij adres stond het daar wel correct, maar dan kreeg ik die andere kaart niet toegevoegd hehe.

Blij dat ik hem niet voor meer ergens moet zien te fixen. xD
 
Had gedacht dat hij wel snel weg zou zijn.
Dan zijde er eens voor ne keer vlotjes bij ready to go, is het eigenlijk niet nodig hmhm. :ROFLMAO:
 
Bam besteld ! Dit ging idd nog vlot. Zal niet echt veel interesse voor zijn misschien.
 
Was het zelf vergeten xD

Lijkt me een CE te zijn die niet zo heel zeldzaam zal zijn, mss een soort van open pre-order window dat ze ergens zullen afronden als ze merken dat er niet zo vele meer bij komen. Wat op zich een veel betere manier is dan die belachelijke oplages die ze soms doen. Denk wel dat ik deze aan mij voorbij ga laten gaan. Vind de games zeer leuk, maar kweet niet... veel geld en veel leuker CE's in the wild die ik liever nog zou kopen ooit.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger had ik altijd interessen in de CEs van Sony first party games, maar nu… €250 om zelfs niet eens de game fysiek te hebben. Ik investeer dat geld dan liever in een XSX om Starfield te kunnen spelen.
 
Voor mezelf niet echt een probleem. Fysiek games kopen is al heel lang geleden. Ben ook niet anders gewoon zoals op steam om al men pc games te kopen. Deze stond me nu wel aan en die van final fantasy 16 wou ik ook maar daar was ik dik te laat voor. :(
 
Ja dat ik geen discs meer krijg daar stoor ik mij wel aan, vind bij collector hoort toch een disc.
Maar ja het is wat het is en ik wil graag dat beeldje hebben.

Dat beeldje van de eerste collector staat thuis in barkast en vond dat een mooi beeldje voor bij een game te krijgen.
Die ge bij deze krijgt kon ik niet super in detail zien, maar lijkt ook nice te zijn zover ik kan zien.
Moest er iets anders bijzitten wat mij niet interesseert had ik deze ook niet gekocht.
 
Ik kan het beeldje hier wrs zelf nergens deftig zetten dus dat is dan al reden genoeg denk ik voor mezelf.
 
Die prijzen zijn toch ook zot aan het worden, en dan zelf geen game bij. Mijn eerste CE wa Killzone 3 hellgast edition en was toen 149€.
 
Terug
Bovenaan