Marvel's Spider-Man 2

Action PS5 Marvel's Spider-Man 2

Platinum zou rond de 30u zijn volgens 2 leaks :unsure: Benieuwd of het waar is. :p Anders wel een goede om weer een plat op te halen
 
Dan gaat de story wel kort zijn aangezien je alle gebieden moet 100% completen. Mag gerust 50u zijn voor mij.
 
Laatst bewerkt:
niets gaat mij tegenhouden om na het behalen van de platinum nog te blijven spelen.
bij de eerste ook vaak nog eens opgestart om wat te brawlen.
 
Ben er veel minder gehyped voor dan dat ik was voor Spider-man 1. Enigste dat mij hier aantrekt is dat het met Venom is.
 
Allez jong, is samen met Hogwarts Legacy dé game waar ik dit jaar naar uitkeek.
Goh toen ik de game zag ik denk dat het tijdens de PS showcase was een paar maand terug is het serieus wat gaan liggen bij mij. De combat was grotendeels hetzelfde, de stijl van de missies zal wrs ook dezelfde zijn gelijk de 1ste. Grootste verandering zal zijn wrs dat je zal kunnen afwisselen tussen Miles en Peter en dat Miles het meer moet hebben van zijn speciale krachten en Peter meer op gadgets.
 
18afb06763851-screenshotUrl.jpg
 
Kijk er wel naar uit maar de hype voel ik niet, na wat ik gezien heb is het eerder meer van hetzelfde maar beter.
 
Kijk er wel naar uit. Maar heb ook maar net de miles game uit dus ga ik deze wel even laten liggen en hem wel 2dehands kopen. Voor de pre-order bonus ga ik het nu niet doen voor die skins.

Nog bezig met cyberpunk en BG3 en FF 16 ook nog liggen :crazy:
 
Volop bezig met Miles momenteel en ik amuseer me rot dus deze komt sowieso in huis, al zal het waarschijnlijk pas zijn als mijn backlog, en de prijs vd game, wat gekrompen is.
 
Terug
Bovenaan