Gisteren nog eens opgezet in de auto met het idee het hele abum uit te luisteren, maar het verkeer was veel rustiger dan ik dacht en ik geraakte maar driekwart ver.![]()
Kwartiertje op de parking gestaan dus?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren nog eens opgezet in de auto met het idee het hele abum uit te luisteren, maar het verkeer was veel rustiger dan ik dacht en ik geraakte maar driekwart ver.![]()
Mijn vader was naar buiten gekomen met mijn dochter om mij op te wachten, dat was een beetje vreemd geweest als ik daar nog stond te spacen in de auto.Kwartiertje op de parking gestaan dus?

Dan blijf je op de parking aan het werk toch gewoon nog een kwartiertje in de auto zittenGisteren nog eens opgezet in de auto met het idee het hele abum uit te luisteren, maar het verkeer was veel rustiger dan ik dacht en ik geraakte maar driekwart ver.![]()
.
.Trager rijden he. Is bovendien ook beter als actie tegen de Russische gas en petroleumGisteren nog eens opgezet in de auto met het idee het hele abum uit te luisteren, maar het verkeer was veel rustiger dan ik dacht en ik geraakte maar driekwart ver.![]()

De E2-E4 staat op E2 vanuit het standpunt van zwart, toch ?Sowieso -2 voor de cover. Het moet zwart-wit zijn, niet bruin-wit. De 'E2-E4' staat ook niet juist.
Staat in de 'D'-kolom.De E2-E4 staat op E2 vanuit het standpunt van zwart, toch ?
Neen, zoals ik zei, als je het bord bekijkt vanuit de positie van zwart staat de titel in vak E2. Genoeg geschaakt in mijn leven om E2 te kennen als je met zwart speeltStaat in de 'D'-kolom.
.
De vrolijke ondertoon maakt het ook iets makkelijker te behappen. Wel zot dat dit reeds 40 jaar geleden gemaakt is!