Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don’t jinx this plzMag keer slotje op zeker
DoneTijd om titel terug te veranderen?![]()
toen hadden we niet het budget en (zwakkere) concurrentie die we nu hebben héAls dit al een "malaise bij Club Brugge" is, wat moeten we de periode tussen 2005 en 2016 dan noemen?![]()
Klopt, daarom klinkt het bij mij ook veel eerder als een compliment dat we nu "al" in een malaise zouden zitten en daarvoor niet moeten wachten tot we al 5-6 jaar geen kampioen meer zijn gespeeld.toen hadden we niet het budget en (zwakkere) concurrentie die we nu hebben hé
hebt gij niet genoeg aan één (Amsterdamse) malaise misschien?Kunnen we het niet stilaan "de malaise van de JPL" noemen![]()

STVV thinks different :]Kunnen we het niet stilaan "de malaise van de JPL" noemen![]()

Voel je vrij om er een aan te maken!STVV thinks different :]
Nee, als dit al malaisewaardig is, waar is dan het KRC Genk topic?![]()
![]()
Maar ik ben geen KRC Genk supporter!! Dat is meer iets voor @Nrt of @starspikeVoel je vrij om er een aan te maken!

Ik zoek wat afleidinghebt gij niet genoeg aan één (Amsterdamse) malaise misschien?![]()
.Maar ik ben geen KRC Genk supporter!! Dat is meer iets voor @Nrt of @starspike
Kan de eerste het nog eens over de staantafels hebben en de tweede over de goeie ouwe tijd met Waterschei en Winterslag![]()
Bij het bestuur van Genk mogen ze hun pollekes kussen dat eerst RSCA en nu Club in crisis zijn, want anders zouden er véél meer artikels over hen verschenen zijn.STVV thinks different :]
Nee, als dit al malaisewaardig is, waar is dan het KRC Genk topic?![]()
![]()
I know, ik wou u gewoon heel oud doen voelenHuh? Dat heb ik hier toch nooit gedaan? Ik was dan ook ocharme 8 jaar toen we fuseerden, dus mijn herinneringen aan die tijd zijn er wel maar nu ook niet zo dramatisch impactvol dat ik daar ergens over sta af te gaan. Mijn "goeie ouwe tijd" was de periode eind jaren '90. En daar kan ik wel over raven.

I know, ik wou u gewoon heel oud doen voelen![]()
![]()

Bij het bestuur van Genk mogen ze hun pollekes kussen dat eerst RSCA en nu Club in crisis zijn, want anders zouden er véél meer artikels over hen verschenen zijn.
Perm ban of gewoon een lange temp ban? Perm ban zou echt zonde zijn.Kenneke 2.0 is Banned zie ik, vandaar de langdurige stilte aan zijn kant.