Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een normaal bedrijf waarin je verder wil gaan op hetzelfde elan als voordien lijkt mij dat inderdaad de normale gang van zaken.Als het vertrek was voorzienbaar is (pensioen) kan men de nodige voorzieningen treffen voor de opvolging natuurlijk he. En van zo iemand geniet je zo lang mogelijk liefst.
Ik merk dat bijna elke niet-Anderlecht-supporter doorheeft dat dit een uiterst vreemde situatie is. Heel merkwaardig dat de enige 2 in de wereld die het wel zouden moeten doorhebben, het niet snappen.In een normaal bedrijf waarin je verder wil gaan op hetzelfde elan als voordien lijkt mij dat inderdaad de normale gang van zaken.
Dat iemand opgeleid wordt die na het vertrek van Kindermans kan overnemen en op dezelfde manier verder werkt.
Maar ik vermoed dat het probleem hier ook is dat de visie van Vandenhaute en die van Kindermans haaks staan op elkaar. En dat er dus niet gezocht is naar een vervanger die een kopie is van Kindermans, maar naar iemand die de visie van Vandenhaute kan uitvoeren. En dat daarmee dus een totaal andere manier van werken geïntroduceerd wordt die vele supporters als het einde van een tijdperk zien.
Daarmee verdwijnt het laatste stukje cultuur dat Anderlecht gemaakt heeft tot wat het is.
En dat nog allemaal los van de manier waarop hij buiten gewerkt wordt.
Of dat leid ik toch af als niet Anderlecht supporter.
Intussen ook een artikel in HLN over VanCrombrugge. Nie mijn favoriete keeper in onze geschiedenis, maar uw kapitein zo te kakken laten zetten door de vrienden van de media. Jongejonge, zo laag gevallen
Met Van Crombrugge en Verbruggen heb je natuurlijk wel 2 keepers van een bovengemiddeld niveau, dus idd een quick win om de duurste van de 2 te laten gaan.Dat hele lijstje met die lonen die bespaard moeten worden is toch ook maar bedenkelijk. Dat zoiets ineens wordt uitgehangen. Ik snap dat die loonmassa naar beneden moet en zij geviseerd worden. Maar ik snap dan weer niet dat het huidige bestuur zonder enige verantwoording in de zomer Diawara, Vertonghen en Fabio Silva gaan halen met elk een loon van bijna 2 miljoen euro per jaar. Daar komt geen enkele kritiek op.
En wat ik nog minder snap is dat Raman in dat lijstje ontbreekt. Die verdient dus ook 1,5 miljoen euro per jaar. Zit op de bank. Brengt niks bij. Maar bon, die zit dus bij Let's Play, het ex-makelaarsbureau van Mr. Woestijnvis. Daar zullen wel andere dingen spelen.
Trouwens, Van Crombrugge kreeg dat nieuws dus te horen op de stage in Kreta, nog voor de nieuwe trainer of TD er was en Verbeke out was. Vandenhaute zit zich dus effectief met de ploeg te moeien.
Dat een TD dat zou doen, in overleg met de trainer, dat zou ik nog snappen. Maar de voorzitter solo slim? Mja.Het kan ook niet dat een TD tegen een speler komt zeggen dat die geen kans meer krijgt wegens te duur. De beste speler moet spelen, einde contract, op weg naar de uitgang of whatever. Als de coach op een andere manier wilt bouwen snap ik dat. Maar een TD die dat komt zeggen, dat is belachelijk.
Kan het artikel niet volledig lezen, maar dat HLN opeens weer met de cijfers afkomt (en een deel vergeet) moet ook niet verwonderen.Dat hele lijstje met die lonen die bespaard moeten worden is toch ook maar bedenkelijk. Dat zoiets ineens wordt uitgehangen. Ik snap dat die loonmassa naar beneden moet en zij geviseerd worden. Maar ik snap dan weer niet dat het huidige bestuur zonder enige verantwoording in de zomer Diawara, Vertonghen en Fabio Silva gaan halen met elk een loon van bijna 2 miljoen euro per jaar. Daar komt geen enkele kritiek op.
En wat ik nog minder snap is dat Raman in dat lijstje ontbreekt. Die verdient dus ook 1,5 miljoen euro per jaar. Zit op de bank. Brengt niks bij. Maar bon, die zit dus bij Let's Play, het ex-makelaarsbureau van Mr. Woestijnvis. Daar zullen wel andere dingen spelen.
Trouwens, Van Crombrugge kreeg dat nieuws dus te horen op de stage in Kreta, nog voor de nieuwe trainer of TD er was en Verbeke out was. Vandenhaute zit zich dus effectief met de ploeg te moeien.

Kan het artikel niet volledig lezen, maar dat HLN opeens weer met de cijfers afkomt (en een deel vergeet) moet ook niet verwonderen.
Als je die lonen ziet en dan leest dat Kindermans moet vertrekken, hoeveel loon zou hij dan ontvangen?
Die zou trouwens blijkbaar al in oktober/november ontslagen zijn en niet pas onlangs.
Staat er ook bij hoeveel Bundu krijgt ?![]()
Ja voila dit dus.Vreemd dat je gaat besparen op een sleutelspeler als Van Crombrugge en iemand die al jarenlang uitmuntend werk verricht in de jeugdopleiding terwijl je ondertussen een bod van 10m op Amuzu weigert en dure brol zoals Diawara of Abdulrazak binnenhaalt.
Dit is toch werkelijk hallucinant... de manier om de club er terug bovenop te krijgen is opnieuw betere resultaten halen waardoor je opnieuw Europees voetbal haalt, betere spelers af willen komen, etc... toch niet door de sfeer onder 0 te krijgen en te besparen om zo'n kleine details.Dat een TD dat zou doen, in overleg met de trainer, dat zou ik nog snappen. Maar de voorzitter solo slim? Mja.
Ondertussen wordt de verwarming van de spelersjaccuzi op Neerpede niet meer opgezet, moeten spelers hun kine-beurten verantwoorden, zijn de bonussen van de Europese kwalificatie nog niet uitbetaald, en staat het Lottopark door de week leeg (iedereen moet op een bureau van het veel te kleine Neerpede gaan werken).
In plaats van eens naar hun sportief beleid te kijken verdorie.
Flappy, die voorbeelden en randzaken, dat is toch te gek om los te lopen als dat waar is? Vandenhaute die als Romeinse keizer duim omhoog, duim omlaag de spelers aan of afserveert?
Het journaille neemt dan een verregaand propagandistisch discours aan waarop Goebbels jaloers zou zijn.
En dat voor - ook al heb ik een boon voor Club - de ‘grootste’ club in België. Recht de gracht in op een half seizoen tijd. En opnieuw, wil of durft de pers de consequenties niet correct inschatten.
Plus het feit dat het Mazzu was die Amuzu per sé wou houden. Ook ineens 9 miljoen in de vuilbak.Die hele Mazzu-grap heeft ook nog eens behoorlijk wat geld gekocht (hele staff vernieuwen en weer ontslaan).
Mais Amuzu, c'est comme Mazzu éhPlus het feit dat het Mazzu was die Amuzu per sé wou houden. Ook ineens 9 miljoen in de vuilbak.
Zou het kunnen dat Kindermans ook geclasht is omdat ze de talenten van Neerpede te snel verkopen als quick cash om de putten te vullen? Bv Doku?