Malaise bij Anderlecht

Dat "niet-uitvoerend" heeft in praktijk niet (lang) standgehouden hoor.
Vandenhaute is van het type dat het liefst in de luwte aan de touwtjes trekt en gruwelt ervan het te moeten komen uitleggen. Die is in de praktijk nooit niet-uitvoerend geweest. Die voert altijd uit, zij het op de achtergrond. Met pionnen.
Durfde dat dan nog komen zeggen vlak nadat hij in zijn eentje Fredberg had aangesteld (want Verbeke zat thuis met een burn-out, weet je nog). Ja van wie had Fredberg zijn orders of zo?

Ook dit is weer een stap, hoe langer ik erover nadenk. Schaakspel. Wie heeft die brief bij alle media gebracht denk je?

“Gij schaakt, wij ook”, zeggen die van de Fan Council.

Het wordt een boeiende week!

Opvallend.

Zowel de "analyse" van fietsvriend Peter Vandenbempt, als Jurgen Geril, zien er wel opvallend gelijkaardig uit. :)

Wordt dus een weekje Coucke zwartmaken, Vandenhaute als slachtoffer afschilderen, om dan door de raad van bestuur gewoon te mogen aanblijven.

Zou weer zo een typische Vandenhaute move zijn.

Peter compleet het paadje af inderdaad deze ochtend op Radio 1. 'Wouter verdient dit niet' en 'Hasi heeft de volledige steun van de spelers, ontslag zou niet correct zijn.'

Alle respect kwijt voor Peter, die man heeft duidelijk geen integriteit meer.

De voetbalwereld is door en door verrot wegens incompetentie, corruptie en narcisme, en dan heb je zo'n aandachtsgeile journalistjes die de grondbeginselen van hun vak uit het raam kieperen en hielen likken alsof het een lieve lust is.

De voetbalwereld is door en door verrot wegens incompetentie, corruptie en narcisme, en dan heb je zo'n aandachtsgeile journalistjes die de grondbeginselen van hun vak uit het raam kieperen en hielen likken alsof het een lieve lust is.
Deed net hetzelfde met zijn vriend Van Holsbeeck. ;)

ja, hoe hij in zijn wekelijkse column daar plots Mignolet/Verhaeghe zwart maakt: bizar, wat ga je daar nu bij winnen? Da's goed om een paar maanden geblocked te worden door de media dienst bij Club, dus kan me enkel maar inbeelden dat dit inderdaad een poging is om de aandacht op rsca wat af te leiden.

Los daarvan ga ik wel akkoord dat je met keepers niet moet roteren ;)

Opvallend.

Zowel de "analyse" van fietsvriend Peter Vandenbempt, als Jurgen Geril, zien er wel opvallend gelijkaardig uit. :)

Wordt dus een weekje Coucke zwartmaken, Vandenhaute als slachtoffer afschilderen, om dan door de raad van bestuur gewoon te mogen aanblijven.

Zou weer zo een typische Vandenhaute move zijn.
Dat denk ik niet. Het is nu randje oorlog met de fans. VDH weet ook dat hij dit nooit meer kan winnen.

Dat denk ik niet. Het is nu randje oorlog met de fans. VDH weet ook dat hij dit nooit meer kan winnen.
Ik hoop het.

Maar als Vandenhaute nu in 1 ding goed is, is het zorgen dat Vandenhaute uiteindelijk weer aan de knoppen komt.

Overleefde het ontslag van Kompany en Kindermans. Die niet uitvoerende move was op zich wel geniaal he. Dat hij de halve Belgische pers in zijn zak heeft, helpt natuurlijk wel.

Ik hoop het.

Maar als Vandenhaute nu in 1 ding goed is, is het zorgen dat Vandenhaute uiteindelijk weer aan de knoppen komt.

Overleefde het ontslag van Kompany en Kindermans. Die niet uitvoerende move was op zich wel geniaal he. Dat hij de halve Belgische pers in zijn zak heeft, helpt natuurlijk wel.
Het verschil is dat hij nu in de clinch ligt met de eigenaar zelf. Coucke gaat zich geen 2de keer laten naaien door hem

Ik snap nog altijd niet (maar ik heb dan ook geen bal voeling met concepten als onvoorwaardelijke clubliefde etc) dat al die supporters zich bezighouden met spandoeken, open brieven, protestacties aan Neerpede en weet ik veel wat nog allemaal.

Als ik als consument het product dat ik koop 5 (!) jaar op rij slecht vind, dan stop ik met het te kopen. Ipv daar een paar honderd euro te dokken om een overpriced drankje te mogen kopen en te kijken naar voetbal waar ge u aan ergert.
Maar commercieel gezien draait Anderlecht gewoon als een tierelier, wat gewoon haaks staat op de prestaties van de laatste seizoenen. In Gent krijgen ze met moeite nog een half stadion gevuld terwijl Anderlecht gewoon bomvol zit. Ik snap het niet. Dat ze wat meer stemmen met hun portefeuille ipv in de gazet.

Ik snap nog altijd niet (maar ik heb dan ook geen bal voeling met concepten als onvoorwaardelijke clubliefde etc) dat al die supporters zich bezighouden met spandoeken, open brieven, protestacties aan Neerpede en weet ik veel wat nog allemaal.

Als ik als consument het product dat ik koop 5 (!) jaar op rij slecht vind, dan stop ik met het te kopen. Ipv daar een paar honderd euro te dokken om een overpriced drankje te mogen kopen en te kijken naar voetbal waar ge u aan ergert.
Maar commercieel gezien draait Anderlecht gewoon als een tierelier, wat gewoon haaks staat op de prestaties van de laatste seizoenen. In Gent krijgen ze met moeite nog een half stadion gevuld terwijl Anderlecht gewoon bomvol zit. Ik snap het niet. Dat ze wat meer stemmen met hun portefeuille ipv in de gazet.
Gent moet de fans halen rondom Gent. Anderlecht kan ze gaan halen over heel het land. Er zijn supportersclubs in letterlijk elke provincie van het land. Ik heb zelf mee in het bestuur gezeten van een van de grootste supportersclub van het land van Anderlecht. Dat is nu ongeveer een 8 jaar geleden. En het zijn nog steeds voor 90% dezelfde mensen die wekelijks mee gaan naar Anderlecht als toen. Ik rijd zelf nog wel eens sporadisch mee met hen. Die mensen zijn geen succes supporters maar volgen hun club gewoon overal; winnen of verliezen

Zo werkt het natuurlijk niet in het voetbal. Je blijft 'uw club' volgen ongeacht wie er aan het roer staat.

Gent is een club zonder traditie en met kermissupporters, niet echt vergelijkbaar. Beetje zoals de 'supporters' van de Rode Duivels.

Terug
Bovenaan