Malaise bij Anderlecht

Da's eentje voor hier denk ik:
Laten we het JPL topic niet besmeuren met mauve gerommel in de marge.

Dat zal terug pure window dressing zijn. Zijn mandaat van niet-uitvoerend voorzitter ter beschikking stellen voor wat? Hij blijft dus gewoon in de bestuurskamer zitten en wordt dan 'assistant to the niet-uitvoerend voorzitter' ofzo?

Dat zal terug pure window dressing zijn. Zijn mandaat van niet-uitvoerend voorzitter ter beschikking stellen voor wat? Hij blijft dus gewoon in de bestuurskamer zitten en wordt dan 'assistant to the niet-uitvoerend voorzitter' ofzo?
Idd. En zet een handpop op zijn plek.

Al denk ik niet dat de storm zal gaan liggen met enkel deze move. Komt hij geen twee keer mee weg.

Mauvavie moet eruit, of moet zijn blokkeringsminderheid verliezen.

In de voorbije maanden heb ik moeten vaststellen dat die verwijdering van kwaad naar erger is gegaan, en toen gisteren een uur voor de match tegen Union de hoofdaandeelhouder zich rechtstreeks tot de fans richtte buiten het medeweten van de club om, besefte ik dat zelf mijn mandaat ter beschikking stellen de enige overgebleven optie is.
Peter effent het pad in zijn column en Wouter gebruikt het nu als springplank voor de sprong vooruit. Mooi getelefoneerd allemaal.
Als dat voor hem zo problematisch was, waarom komt hij niet met een eigen statement, als mediaman, en is hij gisteren voor het zingen de kerk uit?

Peter effent het pad in zijn column en Wouter gebruikt het nu als springplank voor de sprong vooruit. Mooi getelefoneerd allemaal.
Als dat voor hem zo problematisch was, waarom komt hij niet met een eigen statement, als mediaman, en is hij gisteren voor het zingen de kerk uit?
Peter ook weer geen greintje kritiek voor zijn goede vriend in zijn “analyse”. Het zijn stoute Coucke en de stoute fans geweest.

Jammer genoeg ben ik er in de voorbije jaren niet in geslaagd om de rangen te sluiten, vooral omdat ik er de hoofdaandeelhouder niet kon van overtuigen dat de club in de juiste richting evolueert en het succes zal volgen. In de voorbije maanden heb ik moeten vaststellen dat die verwijdering van kwaad naar erger is gegaan, en toen gisteren een uur voor de match tegen Union de hoofdaandeelhouder zich rechtstreeks tot de fans richtte buiten het medeweten van de club om, besefte ik dat zelf mijn mandaat ter beschikking stellen de enige overgebleven optie...

Wa ne kerel toch...

edit : en volgens peter is er ook geen probleem tss de spelers en de trainer, zoals hier eerder beweerd werd :D
Eén ding was wel duidelijk: tussen de spelers en coach Besnik Hasi is er alvast geen probleem. Ze hebben er alles aan gedaan om een resultaat te halen. De attitude van de spelers is toch vaak een barometer om een trainer al dan niet te ontslaan.

Peter compleet het paadje af inderdaad deze ochtend op Radio 1. 'Wouter verdient dit niet' en 'Hasi heeft de volledige steun van de spelers, ontslag zou niet correct zijn.'

Peter ook weer geen greintje kritiek voor zijn goede vriend in zijn “analyse”. Het zijn stoute Coucke en de stoute fans geweest.
En ondertussen wel de aandacht deels proberen af te wenden door geruchten te verspreiden rond een conflict tussen Mignolet en Verhaege waarbij die laatste volgens Peter de coach onder druk zet om te roteren… :laugh:
Zo doorzichtig :unsure:

ik vrees helaas dat dat toch te weinig gaat zijn om Wouter en Rsca uit het oog van de storm te duwen…

In de voorbije maanden heb ik moeten vaststellen dat die verwijdering van kwaad naar erger is gegaan, en toen gisteren een uur voor de match tegen Union de hoofdaandeelhouder zich rechtstreeks tot de fans richtte buiten het medeweten van de club om, besefte ik dat zelf mijn mandaat ter beschikking stellen de enige overgebleven optie is.

Man man, goed gedaan Coucke!!

Terug
Bovenaan