Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij eindigt toch maar mooi boven de vicekampioen van vorig seizoenIk steun een langer verblijf van Riemer voor de volle 100%. Dat mag van mij de Ferguson van Anderlecht worden!

Hij eindigt toch maar mooi boven de vicekampioen van vorig seizoen![]()
Ik snap niet waarom de kern van RSCA dit seizoen zo geminimaliseerd werd.
In totale markwaarde staan ze op plaats 3 na Club en Genk en gemiddelde per speler staan ze op plaats 2 na club (cijfers tranfermarkt )
Waarde zegt niet alles maar ook qua ervaring heb je met een Schmeichel, Vertonghen, Delaney en Dolberg in iedere linie heel veel ervaring op hoger niveau. Dat aangevuld met talent zoals een Stroeykens, Debast, Leoni..
En daarbij dan nog Dreyer, Hazard..

Zullen zien of die effectief gaat vertrekken. Genk kennende willen ze zich spiegelen aan Club Brugge en gaan ze veel te veel geld verlangen voor hem waardoor er op het einde weer een ontevreden speler zit zonder transfer.Dat zal wel veranderen na de verkoop van Bilal![]()

Hoe is dat Genk kennende?Zullen zien of die effectief gaat vertrekken. Genk kennende willen ze zich spiegelen aan Club Brugge en gaan ze veel te veel geld verlangen voor hem waardoor er op het einde weer een ontevreden speler zit zonder transfer.![]()
Ik weet niet of het waar is maar iemand die ik ken die bij de fiscus werkt zei me zondag dat er een akkoord gesloten zou zijn met Genk enGeen externe geldschieter maar wel foefelen met vzw status, dus dat heft elkaar op.![]()
Zou niet meer dan terecht zijn imho.Ik weet niet of het waar is maar iemand die ik ken die bij de fiscus werkt zei me zondag dat er een akkoord gesloten zou zijn met Genk en
de fiscus en dat het Genk veel geld kost
Ik had nog getwijfeld om dat stuk van externe geldschieter er uit te halen, omdat het weer een onnodige discussie zou opleveren en dit al zeker niet de juiste plaats is om deze te voeren. Maar heb het laten staan om te duiden dat het feit dat Genk net sneller spelers moet laten gaan, om een begroting in evenwicht te kunnen houden.
Ik weet niet of het waar is maar iemand die ik ken die bij de fiscus werkt zei me zondag dat er een akkoord gesloten zou zijn met Genk en
de fiscus en dat het Genk veel geld kost
Onuachu is daar een uitstekend voorbeeld van. Die wat langer houden had sportief een groot voordeel opgeleverd, maar omwille van budgettaire redenen maken ze een andere keuze...
Ah ik wist niet dat gij fiscalist waart van opleiding, Solleke!Zou niet meer dan terecht zijn imho.
Ons ma is accountant, fiscalist en insolventiefunctionaris en heeft haar eigen kantoor. Dus ik krijg hier en daar wel wat meeAh ik wist niet dat gij fiscalist waart van opleiding, Solleke!

Zal zeker zo zijn maar was dit niet tot een bepaald jaar dat het voor de fiscus moest komen( jaren tot 2020 of 2021 dacht ik). Wat met de jaren nadien? Ik vermoed niet dat Genk hun werking in 2022 en 2023 al aangepast hadden. Gaat dit ook nog boetes geven? Wat met de werking van de VZW nu? Volgens mij wordt die VZW behouden op termijn toch onmogelijk.Dat is al langer bekend bij ons dat het eraan zat te komen. Het bedrag valt blijkbaar nog altijd mee ivm wat er oorspronkelijk geëist werd, maar is uiteraard stevig. We zijn daar dan ook al enkele jaren geld voor aan de kant aan het houden... Gaat wel een serieus blok van onze schouders vallen als dit definitief uitgeklaard is.

Hangt allemaal af van de interne keuken en het einde van dat mandaat.Mannaert naar Anderlecht zou toch echt compleet not done zijn.
Als speler van Club naar Anderlecht of omgekeerd is één ding, hoewel het voor een icoon als pakweg Vanaken ook wel slikken zou zijn en heel wat controverse zou opwekken.
Maar als CEO die samen met Verhaeghe Club weer op de kaart heeft gezet, die zelfs aandeelhouder was, die nu weggaat omdat hij andere dingen wil doen, als die doodleuk meteen hetzelfde zou gaan doen maar dan bij RSCA? Zou echt compleet fout zijn imo.
Er bestaat nog maar 1 liefde in die sport en dat is de €€ liefdeHangt allemaal af van de interne keuken en het einde van dat mandaat.
Als ik ergens buiten word geduwd terwijl ik alles heb gegeven én ongekende successen mee tot stand heb gebracht én ik ben nog op een leeftijd waarop ik nog niet in Tenerife naar de tetten op strand wil gaan kijken tot het einde van mijn dagen, dan ga ik naar de leukste bieder en kom ik headhunten.
Plus als het buitenland niet lonkt, dan hebt ge de kans om na Club uit de beerput te hebben gehaald ook nog eens Anderlecht te helpen redden. Dat is een cv waar ge ongetwijfeld een kans mee krijgt in het buitenland.
Clubliefde is altijd relatief.
Is dat zo? Voor mij mag die ver weg blijven.Nee, ik geloof echt niet dat Mannaert ooit naar Anderlecht zou gaan. Bij Anderlecht zouden ze dat heel graag hebben, maar gaat jamais gebeuren. Dan zet ik levenslang een avatar van Riemer hier als dat gebeurt.