Malaise bij Anderlecht

Asked why he hesitated last summer, Lukaku told HLN: "Because everyone only went to Saudi Arabia after I could sign there, I was scared for a while.

"[Now] Saudi Arabia would not stop me. The level there will only rise, to a much higher level than many people think. More and more footballers will tend to play there.

"Also because of how the fans there experience football. The infrastructure still needs to improve, but all the big top European clubs know: 'Saudi Arabia is coming.' You already see that in boxing, golf, Formula 1."

Speaking about the possibility of a move this summer, Lukaku continued: "A lot of people like to talk, maybe because I don't have an agent. But I'm going to decide. I control my situation myself.

"I am going to make a choice and once I will explain it, everyone is going to agree with me. Look, every time I decided to stay or leave somewhere, it turned out to be the right choice because of certain factors -- for example my rapport with the coach", Lukaku said. "It's like a relationship with a woman. If it doesn't click anymore, why stay together?"

Ik wil nog wel eens zien hoe lang heel dat Saudi-Arabië verhaal gaat blijven duren. Indertijd ging China ook het voetbal walhalla worden, maar dat heeft uiteindelijk ook niet heel lang geduurd.

Hoe hypocriet zou het niet zijn zeg, één van onze boegbeelden tegen racisme, onderdrukking, strijdend voor minderheden,... die wat oliedollars gaat scheppen in een land waar de mensenrechten zo met de voeten worden getreden en minderheden hard worden uitgebuit en gediscrimineerd.

En ja, dat geldt natuurlijk voor elke voetballer die daar gaat scheppen, maar laat Lukaku nu wel degene zijn die vaak (terecht) de racismekaart trekt. Dan is dat toch gewoon ongeloofelijk hypocriet?

Maar ja, voor geld danst de beer. Ik hoor hem al afkomen, "ik ga naar daar zodat ik een verschil kan maken, je moet het niet uit de weg gaan, je kan het maar beter erkennen en het daar proberen te veranderen,...snapt ge".

Idd. Lukaku de helft van zijn carrière met één vuist in de lucht gestaan en net deze speler zou nu gaan uitbollen in de zandbak. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

Hoe hypocriet zou het niet zijn zeg, één van onze boegbeelden tegen racisme, onderdrukking, strijdend voor minderheden,... die wat oliedollars gaat scheppen in een land waar de mensenrechten zo met de voeten worden getreden en minderheden hard worden uitgebuit en gediscrimineerd.

En ja, dat geldt natuurlijk voor elke voetballer die daar gaat scheppen, maar laat Lukaku nu wel degene zijn die vaak (terecht) de racismekaart trekt. Dan is dat toch gewoon ongeloofelijk hypocriet?

Maar ja, voor geld danst de beer. Ik hoor hem al afkomen, "ik ga naar daar zodat ik een verschil kan maken, je moet het niet uit de weg gaan, je kan het maar beter erkennen en het daar proberen te veranderen,...snapt ge".
Volledig mee eens , maar denk dat 99% van die voetballers de stap maakt om nog op 31 jarige wa poen te gaan scheppen ni ? :)

Ik wil nog wel eens zien hoe lang heel dat Saudi-Arabië verhaal gaat blijven duren. Indertijd ging China ook het voetbal walhalla worden, maar dat heeft uiteindelijk ook niet heel lang geduurd.
Als ik me niet vergis is dat kaartenhuisje ingestort omdat er minder buitenlanders per ploeg mochten opgesteld worden.
Zie ik in SA niet zo snel gebeuren aangezien die voor geen meter geïnteresseerd zijn in zulke zaken, die willen hun land gewoon positief in het nieuws, en liefst zo vaak mogelijk.

Als ik me niet vergis is dat kaartenhuisje ingestort omdat er minder buitenlanders per ploeg mochten opgesteld worden.
Zie ik in SA niet zo snel gebeuren aangezien die voor geen meter geïnteresseerd zijn in zulke zaken, die willen hun land gewoon positief in het nieuws, en liefst zo vaak mogelijk.
Misschien na het WK dat ze mogen organiseren of wanneer ze het WK niet krijgen?

Zoals DB het verwoorde :

Ik kan op 2 jaar meer verdienen dan hetgeen ik op 15 jaar shotten heb verdient dat doet u nadenken.
Ik zou daar toch ook serieus over nadenken als in in hun geval zat, ongeacht het bedrag dat ik al heb of verdiend heb.

Zoals DB het verwoorde :

Ik kan op 2 jaar meer verdienen dan hetgeen ik op 15 jaar shotten heb verdient dat doet u nadenken.
Ik zou daar toch ook serieus over nadenken als in in hun geval zat, ongeacht het bedrag dat ik al heb of verdiend heb.
De zak is nooit groot genoeg é!

Ik blijf erbij dat die eigenlijk gewoon een nieuwe kans bij Chelsea moet krijgen, ik weet dat hij het verpest heeft bij de supporters (en misschien ook bij het bestuur) en dat hij er zelf geen zin meer in heeft, maar het is absurd hoe Chelsea nu weer op zoek moet naar een nieuwe spits terwijl ze Lukaku hebben.

Chelsea wil uit de middenmoot ontsnappen, dan heb je aan Lukaku niets meer natuurlijk.

Hihi haha, vraag eens in UK en Italië wat ze ervan vinden.

Lukaku is geen wereldtopper, maar ook niet wat gij ervan maakt. Zat buiten Chelsea bij geen enkele club ver van een scoringspercentage van 50% af. In Italië zijn ze sportief alleszins heel tevreden van hem. Zijn extra-sportieve keuzes (zoals flirten met concurrenten) zijn daar de reden dat ze geen fan zijn. Maar ge krijgt geen interesse van Juve, Roma en nu een Napoli als ze u sportief een sukkel vinden. De Italiaanse top lijkt me ook wel op Lukaku zijn maat geschreven.

En om eerlijk te zijn: Op dit moment zou Chelsea een Lukaku goed kunnen gebruiken.

Lukaku is geen wereldtopper, maar ook niet wat gij ervan maakt. Zat buiten Chelsea bij geen enkele club ver van een scoringspercentage van 50% af. In Italië zijn ze sportief alleszins heel tevreden van hem. Zijn extra-sportieve keuzes (zoals flirten met concurrenten) zijn daar de reden dat ze geen fan zijn. Maar ge krijgt geen interesse van Juve, Roma en nu een Napoli als ze u sportief een sukkel vinden. De Italiaanse top lijkt me ook wel op Lukaku zijn maat geschreven.

En om eerlijk te zijn: Op dit moment zou Chelsea een Lukaku goed kunnen gebruiken.
Idd ik schat hem nergens lager in. Maar mijne inziens komt hij tekort vr topploeg die dominant wilt spelen in de PL. En dat is toch de ambitie van Chelsea. Maar in een seizoen als de laatste van hun, had hij zijn plaats.

Over het geld van Saudi Arabië: Het is algemeen geweten dat Lukaku niet bepaald bezig is met het gezond beheer van zijn financiën.
In tegenstelling tot andere spelers die zich laten begeleiden door financiële managers, laat Lukaku het geld rollen momenteel en wordt hij vaak genoemd als iemand die na zijn carrière wel eens problemen kan hebben op dat vlak. Ik zie hem zonder twijfel kiezen voor het geld van Saudi Arabië, en hopelijk kan iemand in die 2 jaar in de zandbak hem dan wat verstand inpraten op vlak van financiën.

PS: Dennis Praet transfervrij. Kunnen we die niet terughalen, samen met Leander? :unsure:

Over het geld van Saudi Arabië: Het is algemeen geweten dat Lukaku niet bepaald bezig is met het gezond beheer van zijn financiën.
In tegenstelling tot andere spelers die zich laten begeleiden door financiële managers, laat Lukaku het geld rollen momenteel en wordt hij vaak genoemd als iemand die na zijn carrière wel eens problemen kan hebben op dat vlak. Ik zie hem zonder twijfel kiezen voor het geld van Saudi Arabië, en hopelijk kan iemand in die 2 jaar in de zandbak hem dan wat verstand inpraten op vlak van financiën.

PS: Dennis Praet transfervrij. Kunnen we die niet terughalen, samen met Leander? :unsure:
Je gaat Yari "The Kid" Verschaeren toch niet opzij schuiven? :unsure:

Lesje Vertonghen, Schmeichel, Hazard nog niet geleerd?

Blijf anders nog wat meer oudere spelers terughalen om dan na het seizoen het excuus te kunnen gebruiken dat je blessures had op cruciale momenten. Ik snap dat jullie dit deden toen jullie in geldnood zaten, maar dat is nu blijkbaar voorbij, dus 1 of 2 veteranen moet toch volstaan, nee?
Zeker op het middenveld waar er veel gelopen moet worden en hoge intensiteit is zou ik toch maar oppassen met oudere spelers.

Bij Club vind ik dat we ook voldoende hebben met Mignolet, Mechele en Vanaken... met Odoi daar nog bij zelfs ruim voldoende ervaring

Terug
Bovenaan