Pieterjan94
Well-known member
Het gerucht van Reus die naar Anderlecht zou komen vind ik wel echt WILD.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron?Het gerucht van Reus die naar Anderlecht zou komen vind ik wel echt WILD.
Verkeerde topic? Dit is geen malaise materiaal voor Anderlecht.We gaan blijkbaar een serieus verloop kennen. Bilal zal wel vertrekken, al zal dat uiteraard allemaal niet zo vlot als verwacht gaan gezien ons minder seizoen. Maar nu blijkt dat ook Galarza EN Hrosovsky op vertrekken staan. Galarza is gewild door Boca maar hun bod komt nog niet in de buurt van een te onderhandelen bod. Er zou ook interesse vanuit Portugal zijn. En Hrosovsky zou naar Turkije kunnen/willen.
Gaan ze dan misschien toch het gaspedaal indrukken voor DelorgeMisschien dat de naam van Lamarechal terug opduikt? En de naam Ognjen Ugresic gaat de ronde, een 17-jarig enorm talent van Partizan die daar dit seizoen 7 keer gescoord heeft en 4 assists achter zn naam heeft. Maar clubs als PSV zitten er ook achter.

Verkeerde topic? Dit is geen malaise materiaal voor Anderlecht.![]()
Hopelijk niet om de weg vrij te maken voor Mannaert... En ik zou ook liever lezen dat Riemer van vertrekken.Fredberg blijkbaar tussen de lijnen te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Vandaar dat plotse gerucht van Fc Kopenhagen.
Weer bizarre zaken bezig achter de schermen. En vooral, geen stabiliteit. Nooit goed voor een voetbalclub.
En dat in een zomer dat je je centrale verdediging moet vervangen. Fredberg wel nog alles aan het doen om Delaney en Augustinson binnen te halen, voor teveel geld ...
Die hebben vorige zomer echt ingekocht om op korte termijn voor de knikkers te spelen, maar ze zijn er slechts deels in geslaagd.Fredberg blijkbaar tussen de lijnen te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Vandaar dat plotse gerucht van Fc Kopenhagen.
Weer bizarre zaken bezig achter de schermen. En vooral, geen stabiliteit. Nooit goed voor een voetbalclub.
En dat in een zomer dat je je centrale verdediging moet vervangen. Fredberg wel nog alles aan het doen om Delaney en Augustinson binnen te halen, voor teveel geld ...
Zal het ene geen logisch gevolg zijn van het andere?Hopelijk niet om de weg vrij te maken voor Mannaert... En ik zou ook liever lezen dat Riemer van vertrekken.
Nuja, het zou wel verklaren waarom het voorlopig windstil blijft qua transfers.
Hopelijk niet om de weg vrij te maken voor Mannaert... En ik zou ook liever lezen dat Riemer van vertrekken.
Nuja, het zou wel verklaren waarom het voorlopig windstil blijft qua transfers.
Emotioneel snap ik het - maar rationeel zou dat toch een grote aanwinst zijn?Hopelijk niet om de weg vrij te maken voor Mannaert...
Alvast meer bewezen dan Fredberg en Verbeke, das waar.Emotioneel snap ik het - maar rationeel zou dat toch een grote aanwinst zijn?

Nu verwar je toch met de Bart. Tedesco kwam uit zijn boekje en hij was de drijvende kracht achter zijn aanstelling. Bij de bond zat/zit er geen Mannaert om hem in toom te houden.Ik stem voor een tandem Vercauteren (TD) en Tedesco (trainer) bij RSCA!![]()
Fredberg blijft gewoon. Niet alles geloven wat ze door uw oren blazen denkFredberg blijkbaar tussen de lijnen te horen gekregen dat hij mag vertrekken. Vandaar dat plotse gerucht van Fc Kopenhagen.
Het seizoen is nog niet begonnen en het is weeral van datOnze enige echte winger in de kern (los van een Angulo) nu ook nog eens weer een op het eerste zicht uit met een zware blessure.

Amuzu toch ook elk jaar wel een zware blessure aan de hand. Die hadden ze altijd moeten verkopen.Het seizoen is nog niet begonnen en het is weeral van dat![]()
Maar ja, Amuzuuu, c'est comme Mazzuuuu.Amuzu toch ook elk jaar wel een zware blessure aan de hand. Die hadden ze altijd moeten verkopen.
Misschien ook goed nieuws, dat ze weten dat ze snelheid moeten halen op de flanken. Dit kan ook gebeuren op 10 september en dan is er geen kans meer om iemand nieuw te halen. Nu is er tijd genoeg. Amuzu kan sowieso geen 3 matchen aan per week en daar ging het wel weer naartoeMaar ja, Amuzuuu, c'est comme Mazzuuuu.
Heel zuur deze blessure, zowel voor Ciske als voor de club.