Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat hij het vooral over onze Wouter en PETER VERBEKE heeft.Is dat zo? Voor mij mag die ver weg blijven.
Hangt allemaal af van de interne keuken en het einde van dat mandaat.
Als ik ergens buiten word geduwd terwijl ik alles heb gegeven én ongekende successen mee tot stand heb gebracht én ik ben nog op een leeftijd waarop ik nog niet in Tenerife naar de tetten op strand wil gaan kijken tot het einde van mijn dagen, dan ga ik naar de leukste bieder en kom ik headhunten.
Plus als het buitenland niet lonkt, dan hebt ge de kans om na Club uit de beerput te hebben gehaald ook nog eens Anderlecht te helpen redden. Dat is een cv waar ge ongetwijfeld een kans mee krijgt in het buitenland.
Clubliefde is altijd relatief.
Welk geleur naar aandacht ?Ik wil hier niet de zure mens uithangen, maar worden jullie dat jaarlijks geleur naar aandacht niet zelf beu? Dat hij in plaats van het te zeggen gewoon eens doet, want nu lijkt het echt gewoon een lijn openhouden voor als volgend jaar de volgende Italiaanse (sub)topper hem niet meer moet.
Want Wouter en Peter willen echt nog iemand op Rsca waar de jeugd wel naar opkijkt en zijn mond niet kan/zal houden?Lukaku die hier binnen een paar jaar terug in het Astrid park speelt maakt iedere mens met een ietwat paarswit hart toch echt heel gelukkig. Een “The Prince is back” part 2.
Benieuwd naar zijn tussenstap nog om die jaren te overbruggen.

Nope.worden jullie dat jaarlijks geleur naar aandacht niet zelf beu?
Net zoals die een lijn naar Anderlecht toch helemaal niet open moet houden. Als die zegt, ik wil terug, dan ontvangt iedere jupkes league ploeg die met open armen hè.Lijkt mij voorlopig de enige realistische oplossing voor alle partijen.Chelsea wil Lukaku (voorlopig) enkel verkopen. 2 jaar Saudi-Arabië en dan Anderlecht?
Toch ook wel kort door de bocht? Waarom zou die nu geen deftige ploeg meer vinden?Lijkt mij voorlopig de enige realistische oplossing voor alle partijen.
Milan, napoli hebben al geïnformeerd nu naar anderlecht zie ik niet gebeuren.Lijkt mij voorlopig de enige realistische oplossing voor alle partijen.
Omdat die gewoon onbetaalbaar is voor zowat alle ploegen die een goeie Lukaku kunnen gebruiken? 40 miljoen en 15 miljoen per jaar voor een 31 jarige spits? Ik zie het eerlijkgezegd niet veel ploegen leggen. En al zeker geen Italiaanse.Toch ook wel kort door de bocht? Waarom zou die nu geen deftige ploeg meer vinden?
Zou Lukaku niet gefrustreerd geraken door het niveau in zo’n woestijncompetitie?Omdat die gewoon onbetaalbaar is voor zowat alle ploegen die een goeie Lukaku kunnen gebruiken? 40 miljoen en 15 miljoen per jaar voor een 31 jarige spits? Ik zie het eerlijkgezegd niet veel ploegen leggen. En al zeker geen Italiaanse.
Een ploeg uit de zandbak zie ik dat wel gewoon doen.
Ik denk dat de dollars daar u veel doen vergeven en relativeren eerlijk gezegdZou Lukaku niet gefrustreerd geraken door het niveau in zo’n woestijncompetitie?