Mag je partner 1-op-1 gaan eten met iemand, ongeacht het geslacht? (buiten het werk)

Mag je partner 1-op-1 gaan eten met iemand, ongeacht het geslacht? (buiten het werk)

• Ja, en mijn partner gaat uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

Stemmen: 98 38,4%
  • Ja, maar mijn partner gaat niet uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

Stemmen: 72 28,2%
  • Nee, en mijn partner gaat niet uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

Stemmen: 51 20,0%
  • Nee, maar mijn partner gaat toch uiteten met mensen van hun seksuele voorkeur

Stemmen: 2 0,8%
  • Ik heb nu geen partner, maar het zou mogen

Stemmen: 31 12,2%
  • Ik heb nu geen partner, maar het zou niet mogen

Stemmen: 1 0,4%

• Totaal aantal stemmers
    255
Nope, haar mannelijke vrienden heb ik in het begin van onze relatie weggewerkt. (En zij begreep waarom,)
Ik kan je volgen in je redenering (en you do you, zoals ik al eerder in de thread zei) maar dat vind ik toch wel echt een vieze zin om te lezen. Vrienden wegwerken zeg, dat is toch wel echt op het extreme af. Het is een ding om samen overeen te komen om dat soort vriendschappen af te bouwen (ik zou er niet mee kunnen leven, maar opnieuw: ik maak anderen hun rekening niet op dat vlak) maar ik hoop dat je dat niet zo bedoelt als dat het er staat want dat is wel heel controlerend vind ik.

Ik ga het laten voor wat het is. Mijn vrouw is gaan lopen (joggen that is), en ik ga zorgen dat het eten straks klaar is zodat ze niet op een ander gaat voor seks.
Maar snap je nu echt mijn punt niet?

Natuurlijk is dat raar…
Dat bedoel ik jij begint over beveiligen en achter slot en grendel?

Dus ik pas uw redenering toe op u.
Want blijkbaar als je iets niet wil moet je dat fysiek afdwingen? (Volgens u)

Dus vraag ik mij af hoe jij u grenzen dan fysiek afdwingt?

En hoeveel procent heeft niet gestemd omdat uw vraagstelling ruk was?
Denk jij echt dat 48% van de koppels hun partner 1-1 etentjes doet buiten het werk/familie om met iemand van het andere geslacht? Want dat is de aangepaste poll nu eh. Denk jij dat echt ja? Of is de nieuwe vraagstelling misschien ruk?

Maar snap je nu echt mijn punt niet?

Natuurlijk is dat raar…
Dat bedoel ik jij begint over beveiligen en achter slot en grendel?

Dus ik pas uw redenering toe op u.
Want blijkbaar als je iets niet wil moet je dat fysiek afdwingen? (Volgens u)

Dus vraag ik mij af hoe jij u grenzen dan fysiek afdwingt?
Maar ik heb dat dus niet gezegd é. Lees eens wat verder terug. Ik begin te vermoeden dat wij zelfs op dezelfde lijn zitten 😂.

Ik had dat oorspronkelijke bericht moeten quoten, maar jouw reactie kwam er dan al tussen...

Denk jij echt dat 48% van de koppels hun partner 1-1 etentjes doet buiten het werk/familie om met iemand van het andere geslacht? Want dat is de aangepaste poll nu eh. Denk jij dat echt ja? Of is de nieuwe vraagstelling misschien ruk?
Ik weet niet wat uw definitie is van een "etentje", maar tenzij je daar een vijfgangenmenu met aangepaste wijnen, kaarslicht, rozenboeketten en een privé-serenade van de lokale mariachi-band onder verstaat vind ik 48% zelfs nog steeds aan de lage kant.

Ik kan je volgen in je redenering (en you do you, zoals ik al eerder in de thread zei) maar dat vind ik toch wel echt een vieze zin om te lezen. Vrienden wegwerken zeg, dat is toch wel echt op het extreme af. Het is een ding om samen overeen te komen om dat soort vriendschappen af te bouwen (ik zou er niet mee kunnen leven, maar opnieuw: ik maak anderen hun rekening niet op dat vlak) maar ik hoop dat je dat niet zo bedoelt als dat het er staat want dat is wel heel controlerend vind ik.
Toch wel eigenlijk, Mijn vriendin die ik daarvoor had een enorme pool aan vrienden en die gaf dat meteen aan dat partner =/= soulmate. + dat die nooit in haar leven kinderen wilde en daar zeker van was. (Dus no match)

Tjah, die heeft haar vriend zowat bedrogen met elke ‘kameraad’ die ze had. Blij dat ik niet die sukkel was die het tof vind dat iemand anders in zijn living zit terwijl hij voetballen is. (Dat zijn de uitzonderingen op de regel, maar terug naar zin 1, de kat niet bij de melk zetten.).

Als je geen reden aangeeft waarom de vraagstelling suggestief zou zijn, zou ik geen insinuaties geven dat de poll misleidend zou zijn. Zeker niet gezien je eigen eerste poll.

Wel een aantal toxic ass venten hier die hun vrouw als bezit zien, waarschijnlijk dan gaan zeggen dat dat niet zo is om dan hun argumentatie te eindigen met "Maar...".

Tenenkrommend en schrikwekkend.

Ik heb blind vertrouwen in haar, maar stiekem is dat MIJN vrouw.
blind vertrouwen. Liefde is dan ook blind :). Maar waarom de nadruk op 'mijn' ?
En stel nu dat zij met wat issues/sleur in ons huwelijk zit, en wegens tijdelijke absurde werkdruk geef ik haar geen luisterend oor, maar buddy X zit klaar…. Nope, haar mannelijke vrienden heb ik in het begin van onze relatie weggewerkt. (En zij begreep waarom,)
Je had toch blind vertrouwen in haar? Of wil je toch zien met wie ze afspreekt? Mss enkel kleurenblind dan?

Denk jij dat er mensen zijn die beweren dat ze het wel "mag" (omdat hij niks kan verbieden) maar tegelijk dat ze het niet aanvaardbaar vinden? Dat spreekt elkaar toch tegen? En op welke manier wordt deze niet-aanvaardbaarheid dan geuit, als het zich niet vertaald in een verbod?
Neen. Er is een verschil tussen het toelaten omdat je je partner vertrouwt dat er geen grens zal worden overschreden en het verbieden omdat je vreest dat er een grens zou kunnen worden overschreden. Het tweede - maar dat is mijn mening - vind ik geen gezonde basis voor mijn (met de nadruk op 'mijn') relatie. Maar een ander koppel kan dat gerust anders invullen he.

Deze topic is zo verpest en zelfs de poll aangepast dat zelfs ik nu JA zou stemmen als we van 0 beginnen. (Cancel culture?)

Mijn uitspraak ‘de kat bij de melk zetten’ ga ik op een t~shirt laten drukken en aandoen, herkent iedereen mij meteen op een forummeeting.

Mijn vrouw is mijn beste kameraad/partner/soulmate. Ik heb blind vertrouwen in haar, maar stiekem is dat MIJN vrouw. Ik ben daar mee in een kerk getrouwd, en heb afgesproken om daar samen onze dochter mee groot te brengen. (We hebben letterlijk afgesproken, dat zelfs in worst case scenario onze dochter tot haar 18 niet met gescheiden ouders zit) kind laten primeren boven de ouders.

En stel nu dat zij met wat issues/sleur in ons huwelijk zit, en wegens tijdelijke absurde werkdruk geef ik haar geen luisterend oor, maar buddy X zit klaar…. Nope, haar mannelijke vrienden heb ik in het begin van onze relatie weggewerkt. (En zij begreep waarom,)
Zij heeft 4~5 beste vriendinnen, en een hoop vrouwelijke ex collega’s die vriendschappen onderhouden is al druk genoeg.

Je kan modern en ruimdenkend zijn in relaties leuk tof, maar ik heb daar geen boodschap aan, Van mij mag de wereld iets meer John Wayne zijn en iets minder Bo van spilbeeck.

Groetjes uit de fifties!
Waarom heb je dan gewoon niet afgesproken van geen overspel te plegen, dan kon je de kat bij de melk zetten zonder je zorgen te maken.

Idem, geen mannelijke vrienden en collega's, dus zie het ook niet direct gebeuren. Met de vrouwelijke collega's gaan ze wel per trimester met 3 of 4 eens iets drinken maar is zeer moeilijk aangezien ze met een beurtrol werken in de zorg en bijna altijd wel iemand moet werken.
Ze heeft u toch al bedrogen?Had ik hier is gelezen?

Als je geen reden aangeeft waarom de vraagstelling suggestief zou zijn, zou ik geen insinuaties geven dat de poll misleidend zou zijn. Zeker niet gezien je eigen eerste poll.
Als je geen reden geeft waarom mijn eerste poll suggestief zou zijn, zou ik geen insinuaties maken dat die poll misleidend zou geweest zijn.

Agree. In een relatie neem je de total package erbij... Als dat vrienden zijn dan weze het zo. Die 'wegwerken' vind ik ook een krasse uitspraak. Mogelijk bedoelt de poster het niet zo maar het leest zo wel alsof je je partner wilt veranderen.

Als je geen reden geeft waarom mijn eerste poll suggestief zou zijn, zou ik geen insinuaties maken dat die poll misleidend zou geweest zijn.
Anderen hebben hier al genoeg gezegd waarom je poll misleidend was. De nee bevatte duidelijk verschillende antwoorden die in de topic verkeerdelijk gebruikt werden om bepaalde conclusies te maken.

Denk jij nu echt dat met uw vraagstelling de mensen die nee geantwoord hadden er problemen mee hadden moest de partner het wel doen? Want dat zat je ook te verkondigen. Het is een fucking poll, geen wetenschappelijk onderzoek en ik acht de bg populatie dan ook niet representatief voor de maatschappij. Zeker niet gezien het brutoloon topic. Maar hey, blijf maar vooral verder de cijfers "interpreteren"
internet-serious-business.jpg

Anderen hebben hier al genoeg gezegd waarom je poll misleidend was. De nee bevatte duidelijk verschillende antwoorden die in de topic verkeerdelijk gebruikt werden om bepaalde conclusies te maken.
Dat is veel bla bla om nog altijd geen reden te moeten geven. Citeer gerust als je zelf geen reden kan verzinnen.

Het lage libido en waardeloos koken wil ik erbij nemen als package deal, andere alfamannetjes hoef ik niet te dulden. (Dat houd het leven simpel)

Terug
Bovenaan