Mag dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien eens uitleggen waar je mee zit. Ben je bang om bedrogen te worden, ging het de serieuze kant op want nu lijk je toch wel een freak gezien je laatste daden.
 
Misschien eens uitleggen waar je mee zit. Ben je bang om bedrogen te worden, ging het de serieuze kant op want nu lijk je toch wel een freak gezien je laatste daden.
Dat heb ik net gedaan, om uitleg gevraagd. Door mijn laatste daden ben ik een freak, waar slaat dat nu weer op? Ik noem dat voorzichtig zijn. Ik had misschien beter direct al haar info gevraagd, en dan kon zij mij betichten van kruisverhoor. Het is mij duidelijk dat zelfs de simpelste dingen moeilijk gemaakt worden voor mensen die het moeilijk hebben met logisch denken. Hoogsensitieve mensen worden bekeken als een plaag, als mensen die geen deel mogen uitmaken van de maatschappij. Ik ben al 4j. terug single, is het zo abnormaal dat ik op zoek ga naar iemand anders, en dat dan probeer via de "moderne" kanalen?
 
Neen, dat is niet abnormaal, wat wél abnormaal is, is dat je ergens nog steeds hoopt dat Veerle uit Hamme jouw levenspartner zal worden.
Die bestaat namelijk niet. Reisverbod en zij zit in Zuid-Afrika? Uhuh....
Blijf gerust sturen, straks heeft ze geld nodig voor
- de notaris te betalen
- ze is ziek en private ziekenhuizen kosten veel geld daar
- ze moet een ambtenaar omkopen want zo werkt dat daar
- ze moet in quarantaine maar kan die 2 weken hotel niet betalen.

Hoe is haar schrijfstijl? Nederlands? Engels? Vol fouten?
 
Nee dat is niet zo abnormaal. Wel dat ge nu iemand zoekt om haar referenties te bevestigen. Dat is heel erg creepy.
 
Ge kunt u best ietsje minder snel hechten aan iemand die ge niet kent, Yvezz. :tongue:
 
Veerle uit Hamme is eigenlijk Maryanne uit Denemarken en zit nu in Z-Afrika voor het huis van haar overleden vader.
Ik zou toch zeker achterdochtig zijn. Je kan het spel verder spelen, maar whatever you do: geef geen geld hoe mooi de uitleg mag zijn (of koop uzelf geen ticket naar daar)
 
Veerle uit Hamme is eigenlijk Maryanne uit Denemarken en zit nu in Z-Afrika voor het huis van haar overleden vader.
Ik zou toch zeker achterdochtig zijn. Je kan het spel verder spelen, maar whatever you do: geef geen geld hoe mooi de uitleg mag zijn (of koop uzelf geen ticket naar daar)
Tis daar wel mooi hoor in Zuid Afrika. Of Veerle daar ook gaat zitten, das wat anders. Tis vast meer in den trend van Pablo.
 
In het beste geval is het een man die zich naar vrouw omgebouwd heeft maar zelfs dat lijkt al te mooi om waar te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan