Mafia: The Old Country

Het is wel intriest dat je fysieke kopieën (PS5) kan vinden voor €42 en €44 via respectievelijk Amazon en Bol maar dat je voor de digitale versie via de PSN store wel doodleuk €49,99 moet neertellen...
Net daarom is dit ontstaan:

Het is wel intriest dat je fysieke kopieën (PS5) kan vinden voor €42 en €44 via respectievelijk Amazon en Bol maar dat je voor de digitale versie via de PSN store wel doodleuk €49,99 moet neertellen...
EA FC op bol 69.99€ , EA FC op de PS Store 79.99

Fysiek is tegenwoordig goedkoper dan virtueel omdat de meesten gewoon te lui zijn om hun disc af en toe te veranderen.

Is toch al lang zo dat de ps store schandalige prijzen heeft. Je kan beter investeren in een goede pc. Als je niets hebt tegen greymarket sites kan je veel profijt doen via sites zoals cdkeys daar heb je goed als altijd nieuwe games op releaseday voor 50 euro of minder. Als je toch liever op de playstation gamed of de game wilt verkopen later moet je gewoon investeren in een disc drive en de games in de winkel halen op release ;p

EA FC op bol 69.99€ , EA FC op de PS Store 79.99

Fysiek is tegenwoordig goedkoper dan virtueel omdat de meesten gewoon te lui zijn om hun disc af en toe te veranderen.
Het is dan ook al vaker in voorstellingen naar voorgekomen dat de prijs wordt verantwoord door een "convenience tax". Waar vroger gezegd werd dat digitaal gamen goedkoper zou zijn dan physical gamen omdat ze geen artwork meer moeten maken (oh, maar de artwork moet er nog zijn voor de store) of dat ze de productiekosten niet hebben (maar er zijn serverkosten).
Maar vergis je niet, hoe kleiner de physical market, hoe meer games enkel nog via beperkte oplages er gaan komen, en dan zal je daar de meerprijs ook van mogen betalen terug.
Uiteindelijk is het puur vraag en aanbod, als ze het aan een hogere prijs kunnen verkopen en meer winst maken, zullen ze het niet laten. Door de grote push naar digital (all-digital consoles bv.) doen meer mensen dat, en je ziet steeds vaker dat de physical sales wat minder worden en dat tegen release date spellen een paar euro in prijs dalen op bol.com/amazon/andere stores.

On topic: PS5-versie dropt deze voormiddag nog in de brievenbus, maar eerst Clair Obscur nog platinum halen, zal dus voor het verlengd weekend zijn om hieraan te beginnen.

Met deze titel en BF6 wordt het precies toch eens tijd om een nieuwere xbox in huis te halen ipv mijn trouwe xbox one.

Klopt, heb mij er gisterenavond mee geamuseerd.
Verhaal en voice acting zijn top.
Grafisch ziet alles er prachtig afgewerkt en super scherp uit.
De kleuren spatten ook van mijn HDR tv :).

Alleen de animaties van uw main char vind ik soms een beetje houterig.
Maar dat is tot nu toe echt het enigste minpuntje :).

Mijn amazon.com.be aan 40€ is er pas donderdag 14/8... wel wat sneu, maar tot dan hou ik het ook nog wel uit, zeker.

Voor diegene die het al hebben gespeeld ondertussen: heeft het terug wat de feel van 1 en 2 of is het toch nog compleet anders?

Voor diegene die het al hebben gespeeld ondertussen: heeft het terug wat de feel van 1 en 2 of is het toch nog compleet anders?
Ik vind het tot nog toe toch iets anders. Hoe je bij de Mafia komt, heeft wel weg van het eerste deel. Maar vergelijken is moeilijk omdat de setting helemaal anders is. Hier is geen stad zoals in deel 1 of 2, de map lijkt meer op red dead redemption. Tot nog toe is het enige vervoermiddel dat ik ben tegengekomen een paard waar je zelf mee aan de slag kunt.

Terug
Bovenaan