Mafia: The Old Country

Naah, niks met leeftijd te maken
Open world all day everyday voor mij

OT. Deze ga ik wel spelen, als afwisseling
Idem.

Vind Mafia 3 ook niet zo slecht als iedereen hier.

Die interpretatie van New Orleans vond ik heel knap gedaan. Heel coole wereld. Zaten ook coole personages in.

Los daarvan wel veel teveel missies die veel te repetitief zijn. Veel teveel "onderbazen". Vind Lincoln ook maar een matig personage. Maar mij al bij al wel geamuseerd met deze game.

Idem.

Vind Mafia 3 ook niet zo slecht als iedereen hier.

Die interpretatie van New Orleans vond ik heel knap gedaan. Heel coole wereld. Zaten ook coole personages in.

Los daarvan wel veel teveel missies die veel te repetitief zijn. Veel teveel "onderbazen". Vind Lincoln ook maar een matig personage. Maar mij al bij al wel geamuseerd met deze game.
Volledig mee eens. Heb mij echt dik geamuseerd met deze game destijds.

Op amazon staat hij voor 40 euro, wel met franse cover vermoed ik. Aan die prijs zou ik hem nog preorderen, maar ben toch ook benieuwd naar de reviews.

Ja de taal van het spel zal zowiezo wel in te stellen zijn naar engels. Heb al verschillende franse games gehad waar dat mogelijk was, het is enkel de cover die in het frans gaat zijn.

Iemand hier enige ervaringen met games pre orderen via amazon?
Leveren die op release dag of niet?
Neen, 3 maal iets gepreorderd, alle 3 geannuleerd. 1 maal door mezelf. Laatste vb was met Tony hawk 3+4, er stond bij dat het spel geleverd ging worden 1 week na release. Niet gebeurd, nieuwe datum gekregen: begin september, dan maar geannuleerd. De andere 2 keer hebben ze het zelf geannuleerd, nadat ze een nieuwe datum hadden gegeven en het dan ook nog niet konden leveren. Ik preorder daar niks meer.

1x goed gegaan hier en een andere keer ook dat ze niet konden leveren en uiteindelijk zelf moeten annuleren.
Ik koop het nu gewoon via de speelgoedwinkel... dan staat de postbode hier rond 8u met mijn game ipv de Amazon koeriers die pas ten vroegste om 14u langskomen.

Terug
Bovenaan