Mafia: The Old Country

Net deel 1 en 2 nog es uitgespeeld, heerlijke games toch wel, al werkt het auto-aim systeem niet echt goed op de PS4 voor mafia 2 vind ik.

Doodzonde dat deel 3 zo saai is, hoever sta jij in deze @Remake ?

hopelijk deel 4 terug zoals de eerste 2: goed verhaal en story, en niet al te veel free roaming zoals GTA en deel 3.
Ik heb net hetzelfde gevoel kon me nooit inleven in het charachter van deel 3 ook geen mafia gevoel erbij .

1 en 2 heb ik in 1 ruk volledig uitgespeeld, met 1 toch als favoriet.
Met de 3 heb ik weinig maffia-gevoel eigenlijk. Ik vind het op zich wel plezant om te spelen, maar 't is niet zoals met de eerste twee dat ik er naar uitkijk om verder te doen. Geen feeling met het verhaal ook.
Deel 4 moet idd gewoon terug gaan naar de eerste twee delen, die vond ik absolute top.
exact hetzelfde hier

nogtans de setting: Louisiana :love: heerlijke sfeer daar.
maar het verhaal zuigt me niet mee, en de missies zijn zo saai in dat 3e deel. spijtig, al 2 keer proberen uit te spelen, maar halfweg haak ik gewoon af, door al die side quests... zoals die telefoons afluisteren... who the hell cares

het probleem met 3 was dat de eerste 2 wel een open wereld aanboden, maar het eigenlijk een lineair gegeven was (wat werkte).
3 was gewoon een generieke ubisoft open world met "mafia" thema.

Hmm, had gehoopt op een vervolg op I en II, maar lijkt mij precies een mix van AC, Tomb Raider en RDR. Geen trailer die mij blij maakt in elk geval. :(

Hopelijk kunt ge de audio op Italiaans zetten. Dat Engels met een accentje breekt volledig de immersie voor mij.

Ziet er prachtig uit, deze komt er zowiezo in, al denk ik niet dat ik die meteen bij de release zou aanschaffen. Ben ergens blij dat het nog eens een lineaire game gaat worden en niet de zoveelste open wereld.

Ziet er prachtig uit, deze komt er zowiezo in, al denk ik niet dat ik die meteen bij de release zou aanschaffen. Ben ergens blij dat het nog eens een lineaire game gaat worden en niet de zoveelste open wereld.
Kost ook minder, dus ideaal voor mij.

Amen ben het eigenlijk wat beu met al die open world games.

Meer de voorkeur voor een liniare game van 10 tot 15 u dan 100uur te liggen rondlopen voor een volgende missie :-)

Ik vind de graphics nu wel wat tegenvallen precies ... Of verouderd toch. Ben ook niet wild van de stealth en gunplay. :shutup:
Hopelijk geen disaster zoals bij Mafia 3, daarom hou ik de boot nog even af.

Terug
Bovenaan