Tot nog toe altijd gekregen op de release via hen. Dus nu ook daar besteldOei precies niet zo positief dan :')
Twijfel om hem dan niet gewoon via bol te bestellen, neem aan dat die wel leveren op release?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot nog toe altijd gekregen op de release via hen. Dus nu ook daar besteldOei precies niet zo positief dan :')
Twijfel om hem dan niet gewoon via bol te bestellen, neem aan dat die wel leveren op release?

Zal nog tot morgen afwachten dan of amazon een leverdatum stuurt en anders toch nog via bol proberen ;pTot nog toe altijd gekregen op de release via hen. Dus nu ook daar besteld![]()

Reviews zijn tegenwoordig meestal onder embargo tot release. Je wil als game producent natuurlijk niet dat IGN de review vandaag uitbrengt en een 5/10 geeft waarna iedereen zijn pre-order annuleert.Jammer dat de reviews er nog niet zijn, aangezien deze al overmorgen uit is.
Mag zijn wat het wil, er zijn al zoveel azijnpissers die games vanwege persoonlijke voorkeuren de grond in boren (of de lucht in prijzen). Zelf te grote fan van dit soort games dat ik hem heb gepre-orderd en zelfs in Tsjechië voor de collector's edition ^^Meestal een dag of 2 dagen op voorhand. Online wel gezien dat er PC review codes gestuurd zijn dus de reviews zullen nog wel komen.
Of @Joeri die het misschien kan bevestigen wanneer het embargo verloopt voor deze?![]()
Zal wss de 7e zijn om 23u59 ofzo, want launch is overal op 8 augustus.Komt deze nu op 7 of op 8 augstus uit?
Ik heb hem gisteren op steam pre ordered, maar ik zie 7 augstus als release date staan?
8 augustus consoleKomt deze nu op 7 of op 8 augstus uit?
Ik heb hem gisteren op steam pre ordered, maar ik zie 7 augstus als release date staan?
7 augustus om 18:00.Komt deze nu op 7 of op 8 augstus uit?
Ergens gelezen dat de reviews vandaag om 14u online komen.Meestal een dag of 2 dagen op voorhand. Online wel gezien dat er PC review codes gestuurd zijn dus de reviews zullen nog wel komen.
Of @Joeri die het misschien kan bevestigen wanneer het embargo verloopt voor deze?![]()
Correct, ze zijn onlineErgens gelezen dat de reviews vandaag om 14u online komen.
.
.