Mafia: The Old Country

Ik heb hem ook bij bol gepreorderd. Ik game heel zelden nadat ik door een scheiding gegaan ben, maar deze wou ik zeker hebben! Mafia 2 was heel mijn nr 1 game ever haha 😃

Jammer dat de reviews er nog niet zijn, aangezien deze al overmorgen uit is.

Jammer dat de reviews er nog niet zijn, aangezien deze al overmorgen uit is.
Reviews zijn tegenwoordig meestal onder embargo tot release. Je wil als game producent natuurlijk niet dat IGN de review vandaag uitbrengt en een 5/10 geeft waarna iedereen zijn pre-order annuleert.

Meestal een dag of 2 dagen op voorhand. Online wel gezien dat er PC review codes gestuurd zijn dus de reviews zullen nog wel komen.
Of @Joeri die het misschien kan bevestigen wanneer het embargo verloopt voor deze? :unsure:

Meestal een dag of 2 dagen op voorhand. Online wel gezien dat er PC review codes gestuurd zijn dus de reviews zullen nog wel komen.
Of @Joeri die het misschien kan bevestigen wanneer het embargo verloopt voor deze? :unsure:
Mag zijn wat het wil, er zijn al zoveel azijnpissers die games vanwege persoonlijke voorkeuren de grond in boren (of de lucht in prijzen). Zelf te grote fan van dit soort games dat ik hem heb gepre-orderd en zelfs in Tsjechië voor de collector's edition ^^

Komt deze nu op 7 of op 8 augstus uit?
Ik heb hem gisteren op steam pre ordered, maar ik zie 7 augstus als release date staan?

Komt deze nu op 7 of op 8 augstus uit?
Ik heb hem gisteren op steam pre ordered, maar ik zie 7 augstus als release date staan?
7 augustus om 18:00.

Release_Map_1920x1080.jpg

Eerste indrukken zijn in ieder geval toch positief zover ik lees :).
Ik schrok eerst wel van de "maar" 10u gameplay, maar eigenlijk is dat meer dan voldoende voor dit type spel.
Het is uiteindelijk geen open wereld game zoals mafia 3 maar terug een story centered experience zoals de eerste 2 games.

Straks om 18u begin ik eraan!

Die moet ik me ook aanschaffen als ik terug ben uit verlof. Met Ac Shadows te spelen heb ik wat een afkeer gekregen tegen te lange gameplay. Ik kan soms maar een paar uurtjes spelen 's avonds of in het weekend en dan steekt het mij tegen als ik te lang met één spel bezig ben :ROFLMAO: .
Dingen als "back to the roots" is alles wat ik moest horen!

Terug
Bovenaan