Sport PC PS5 PS4 XBOX Madden NFL 22

Het is toch wel redelijk hard te vergelijken met de editie van vorig jaar. Al vind ik het wel goed dat snelheid niet meer OP is. Als iemand eens een matchke wil proberen, moet je het maar laten weten.
 
Het is toch wel redelijk hard te vergelijken met de editie van vorig jaar. Al vind ik het wel goed dat snelheid niet meer OP is. Als iemand eens een matchke wil proberen, moet je het maar laten weten.
Als die op vorig jaar lijkt dan lijkt die ook op die van het jaar ervoor :D Maar dat heb je nu eenmaal met sport games
 
Het is toch wel redelijk hard te vergelijken met de editie van vorig jaar. Al vind ik het wel goed dat snelheid niet meer OP is. Als iemand eens een matchke wil proberen, moet je het maar laten weten.
Ja de challenges op 3 sterren ben ik aan het afzien.. 😉. Die van Russel Wilson aan het doen nu..
Run game is volledig generfed wat natuurlijk wel het realisme ten goede komt.
 
Ja, kheb weer mijn grootste probleem ontdekt. Ik haat challenges/offline spelen, kben maar waar aan H2H begonnen met de echte ploegen. Als je eens een matchke wil proberen?
 
Ja, kheb weer mijn grootste probleem ontdekt. Ik haat challenges/offline spelen, kben maar waar aan H2H begonnen met de echte ploegen. Als je eens een matchke wil proberen?
Zeker eens match. Maar vandaag jammer genoeg mijn PS5 moeten opsturen nr Sony omdat hij elke keer na 30m uitschakelde wegens oververhitting. Vents proper gemaakt maar was geen oplossing..
 
Terug
Bovenaan