Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lugubere combinatie.Begrafenisondernemer op zelfstandige basis.
Ernaast ook nog zelfstandige dakwerker maar dit staat voorlopig op hold wegens familiale problemen medevennoot.
Oei?Lugubere combinatie.
Waarmee em wil zeggen: als er geen klandizie genoeg is voor het ene, kan hij er van het dak duwen.
Hef jij dan een trailer op met een heftruck? Of enkel de onderdelen?Iets minder fancy dan de rest hier, ik ben heftruck chauffeur bij het grootste distributie centrum ter wereld van Volvo. Wij laden dagelijks trailers en containers voor te verschepen naar heel de wereld. Need spare parts? We’ve gott’em![]()
Hef jij dan een trailer op met een heftruck? Of enkel de onderdelen?
Vandaar de cijfer adoratieData Scientist (ze moesten het kind een naam geven)
Ik beheer enkele databanken en optimaliseer deze gegevens en doe er analyses op (vraaggestuurd, maar kan ook zelf initiatief nemen). Daarnaast beheer ik ook projecten rond digitalisering van uitbetalingen van eindejaarspremies en andere vergoedingen.
En verder ben ik een beetje all round man gezien ik al op verschillende domeinen van mijn werkgever gewerkt heb en wordt daardoor ook vaak gevraagd voor tijdelijke projecten.

Dat is er al vanaf dat ik kind was. Ze hebben me nog betrapt toen ik bolletjes op het WC papier zat te tellen als kind.Vandaar de cijfer adoratie![]()
. Ik werk voor een forwarder, of in mooi Nederlands, een expediteur, meer bepaald in de airfreight/luchtvracht-branche. Voor wie niet weet wat zo'n bedrijf doet, het is basically logistieke dienstverlening op maat aanbieden aan andere bedrijven, met op maat bedoel ik dan dat echt alle logistiek wordt geregeld door ons bedrijf, zodat de klant alleen maar hun goederen klaar moeten zetten op hun bedrijfsterrein en wij ze afleveren op bestemming en alles daartussen, o.a. douaneformaliteiten, regelen.Good luck with thatIk ben domeinhoofd interne zaken bij een lokaal bestuur.
TLDR: ik motiveer ambtenaren.
Ik geef leiding aan een uiteenlopend scala van gemeentelijke diensten en moet in die hoedanigheid van alle markten thuis zijn. Ik maak ook deel uit van het managementteam waarmee we binnen de organisatie de grote lijnen en richtingen trachten uit te zetten op vlak van dienstverlening en personeelsbeleid.

stiel gelijk een ander ;-)Good luck with that![]()