Michel Drets
Well-known member
Zoals hierboven gezegd.Een keuze die je maakt natuurlijk.
Maar het zijn toch serieuze bedragen die niet te onderschatten zijn. Er hoeft niet al te veel te gebeuren of wordt ineens minder comfortabel.
Ook rekening mee houden dat eigenaar zijn van een huis echt wel nog wat extra kosten met zich zal meebrengen. Denk dan aan SSV en uw brandverzekering.
6 maanden geleden hadden we ook nooit het idee gehad om zoveel af te betalen. We zagen dat ook als onmogelijk. Maar we wonen nu al 6 maand in een appartement en we betalen nu iets meer als 2000€ af aan elektriciteit, gas, lening & huur. We komen ruimschoots toe.
Ook heb ik enkel de gestorte bedragen erop gezet (zoals in de OP staat) wij hebben beiden een salariswagen, krijgen nog 1 & 2 extra bonussen per jaar. Vakantiegeld, 13e maand.
Verder zullen de kosten in een nieuwbouw goed meevallen. De eerste 5j is er al geen KI te betalen. Enkel brandverzekering.
En we hebben beiden een netwerk om op terug te vallen moest het echt niet gaan gedurende enkele maanden. Mijn moeder & broers die lenen me wel geld als ik tijdelijk niet kan werken, hoge kosten heb en niet meer kan betalen.
Waarom hebt ge anders familie? (mijn broer heeft vorig jaar enkele maanden bij ons gewoond omdat het gedaan was met zijn vriendin)
...