Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Lost in Random

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
lir.png


release: 10 september 2021
genre: action
dev: Zoink!

Van de makers van Fe en Ghost Giant.

Welcome to the world of Random, a dark kingdom where every citizen’s future is determined by the roll of a dice. Will you be defeated by your fate or embrace chaos and learn to make it work in your favor? Embark on a journey with Even and her sidekick Dicey to play the odds and break the curse of Random.

 
Ziet er goed uit! Doet mij een beetje denken aan de stijl van Little Nightmares en Tim Burton.
 
Had hier eigenlijk wat meer buzz verwacht voor deze, zeker na Fe.

Ben er vrijdag aan begonnen en bevalt me wel. Ben dan ook een heel groot board- en cardgame liefhebber :p
 
Had hier eigenlijk wat meer buzz verwacht voor deze, zeker na Fe.

Ben er vrijdag aan begonnen en bevalt me wel. Ben dan ook een heel groot board- en cardgame liefhebber :p
Voor mij momenteel al ne grote skip omdat hij enkel digitaal is.
Zal dus wachten zijn tot hij ooit een fysieke release krijgt of een goeie korting in de store.
 
Volgend jaar eens een maandje EA Play pakken voor 5 euro of hoeveel is het, en je kan nog Fe en Unravel meepikken ook.
 
Volgend jaar eens een maandje EA Play pakken voor 5 euro of hoeveel is het, en je kan nog Fe en Unravel meepikken ook.
Ik heb 3 jaar GamePass, hopelijk blijft die EA Play daar ook voor altijd in zitten en dan zal het inderdaad kwestie van geduld zijn tot hij er bij zit ;)
 
Deze wil ik sowieso ook wel proberen. Jammer dat EA er zo weinig promotie voor gemaakt heeft.
Jammer voor deze dat dit in dezelfde maand als Kena en Eastward uitkomt. Mijn centen gaan eerst naar die 2. Hopelijk binnenkort in een sale eens meepikken.
 
 
Terug
Bovenaan