Lost Ark

Lost Ark

Vandaag van 1395 naar 1399 gegaan met maar 2 fails das dan na anderhalve week mats te verzamelen dikke LOL
Dit doet mij vermoeden dat je niet echt efficiënt speelt. Laat ons uitgaan van: 6x armour honetaps (4+2 fails zoals je zei), 1x wpn hone tap van +11 naar +12.
Dan is dat: 1350 gold, 56 basic oreha fusion (=504 gold als je ze op AH koopt), 830 destruction stones, 2988 guardian stones & 90 greater honor leapstones.

10 dagen spelen met 1 char =
10x (dagelijkse guardian & chaos, gemiddelde genomen van 4 runs op 1370, jij zal dus zelfs nog meer hebben) 5 bound greater leapstones, 599 guardian stones, 134 destruction stones & 6 unbound greater leapstones
10x (dagelijks una's task) 15 bound greater leapstones
1x oreha hard mode, beide dungeons (met de chest te nemen) = 1300g, 8 greater leapstones, 200 guardian stones, 100 destruction stones
1x Argos p1+p2 (met chest) = 1100g, 10 greater leapstones, 300 guardian stones, 150 destruction stones

Dan zit je al op 2400 gold, 1590 destruction stones, 6490 guardian stones, 278 greater honor leapstones. Waar je dus veel meer hones mee kan doen. En dan heb ik nog niet eens guild shop, pirate coin shop, event shop, boss rush, ... in rekening gebracht.

Voor de 3e keer nu: uw percentage is 100% want er zit een pity systeem in; alles ervoor is mooi meegenomen en geluk. Je blijft het verkeerd bekijken.
En ook voor de 3e keer, er zijn genoeg mensen die wel al 1445 of zelfs 1460 of hoger zijn als f2p, dus het doel is niet dat je geld uitgeeft. Geld uitgeven zorgt er enkel voor dat je er sneller geraakt.
En het is doodnormaal, en in elke game zo, dat de endgame niet voor iedereen weggelegd is. Want dit verreist meestal een tijds-investering. Dewelke nu kan geskipped worden als je geld uitgeeft. Maar je geraakt er ook zonder, mogelijks trager dan anderen indien je niet genoeg tijd wilt investeren maar dat is in elke game zo.
Tegen dat je bij die pity systeem geraakt ben je wel uw mats al kwijt eh....op hogere levels moet je ook meer keer falen want die pity system is ook minder failed % per keer.
Ons oorspronkelijk gesprek ging over te weinig goud en het feit dat je voor uw geld weinig gold krijgt via de LA shop terwijl je bij gold sellers meer hebt.
Het doel is misschien niet om geld uit te geven maar het systeem is wel gemaakt met het doel daarop, want zeg nu eerlijk hoeveel keer heb je niet willen klikken op die knop om mats te kopen na uw zoveelste honing fail?
Tot nu toe heb ik die 1ste skin gekocht en die Lost Ark premium pass omdat die ook wel veel resources gaf. voor de rest geef ik er idd geen geld aan tenzij in de toekomst misschien de gold prijs verandert.
Dit doet mij vermoeden dat je niet echt efficiënt speelt. Laat ons uitgaan van: 6x armour honetaps (4+2 fails zoals je zei), 1x wpn hone tap van +11 naar +12.
Dan is dat: 1350 gold, 56 basic oreha fusion (=504 gold als je ze op AH koopt), 830 destruction stones, 2988 guardian stones & 90 greater honor leapstones.

10 dagen spelen met 1 char =
10x (dagelijkse guardian & chaos, gemiddelde genomen van 4 runs op 1370, jij zal dus zelfs nog meer hebben) 5 bound greater leapstones, 599 guardian stones, 134 destruction stones & 6 unbound greater leapstones
10x (dagelijks una's task) 15 bound greater leapstones
1x oreha hard mode, beide dungeons (met de chest te nemen) = 1300g, 8 greater leapstones, 200 guardian stones, 100 destruction stones
1x Argos p1+p2 (met chest) = 1100g, 10 greater leapstones, 300 guardian stones, 150 destruction stones

Dan zit je al op 2400 gold, 1590 destruction stones, 6490 guardian stones, 278 greater honor leapstones. Waar je dus veel meer hones mee kan doen. En dan heb ik nog niet eens guild shop, pirate coin shop, event shop, boss rush, ... in rekening gebracht.
Ook fout.
Zoals je weet speel ik meestal met 1 chr, die chr runt meestal de Lopang daily quests voor Silver. dus die greater leapstones kunde vergeten.
Gold heb ik rond de 30K dus das niet het probleem, mijn mats waren gewoon erdoor om te honen, niet de gold.
Argos heb ik ook niet kunnen doen van de week omdat ik gewoon geen zin had en ik kan alleen P1 & 2, P3 ben ik nog te laag ilvl. En meestal wordt er alleen P1 gerund als ik de group finder bekijk.
Guild shop had ik niets van Bloodstones om te kopen.

Zoals ik al zei motivatie is gewoon een all low om die dingen ook te doen.
En als de motivatie er niet is dan is het normaal dat je ook niet echt alle tijd die je hebt erin te investeren. Zeker met de classes die mij niets zeggen, misschien dat het zal verbeteren als de classes komen die ik wel wil spelen.
Tot dan zal ik gewoon rustig met mijn Shadowhunter wekelijks verzamelen en honen.

Laatst bewerkt:
Maar wat is het probleem dan? Waar gaat deze discussie nog over?

Jij beweerde dat er niet genoeg manieren waren om gold te maken maar je hebt blijkbaar genoeg gold om te honen. Dus waarom heb je dan gold nodig, om mats te kopen?
Jij beweerde dat je maar weinig kon honen met de mats die je zelf farmde, maar dan blijkt dat je "motavitie all low" is waardoor je niet alles doet. Ja, als je niet alle mogelijkheden in het spel benut, zal je minder mats hebben. Dat is nog altijd geen systeem om u te forceren om gold te kopen.
Jij komt af dat andere classes je niet boeien, maar niets houdt je tegen om alts van dezelfde class te maken...

Mijn antwoord was: je moet geen gold kopen, het is enkel een mogelijkheid om sneller te gaan indien je er niet genoeg tijd in kunt/wilt steken. En dat blijft dus nog altijd het geval.

Ik zou nu persoonlijk ook wel geen Lopang doen op uw main… ge mist hierdoor 15 (19 als je +1 una’s doet) great honor leapstones PER DAG.

Maar wat is het probleem dan? Waar gaat deze discussie nog over?

Jij beweerde dat er niet genoeg manieren waren om gold te maken maar je hebt blijkbaar genoeg gold om te honen. Dus waarom heb je dan gold nodig, om mats te kopen?
Jij beweerde dat je maar weinig kon honen met de mats die je zelf farmde, maar dan blijkt dat je "motavitie all low" is waardoor je niet alles doet. Ja, als je niet alle mogelijkheden in het spel benut, zal je minder mats hebben. Dat is nog altijd geen systeem om u te forceren om gold te kopen.
Jij komt af dat andere classes je niet boeien, maar niets houdt je tegen om alts van dezelfde class te maken...

Mijn antwoord was: je moet geen gold kopen, het is enkel een mogelijkheid om sneller te gaan indien je er niet genoeg tijd in kunt/wilt steken. En dat blijft dus nog altijd het geval.
30k gold is niets als je straks gaat honen voorbij 1415…
En die 30k heb ik enkel en alleen omdat ik 3 weken geleden voor de 1ste keer die gold bar drop had van Una die 10k waard is. Anders zat ik nu op minder gold en nu maintain ik dat gewoon door die dungeons te runnen en van die honing hulpmiddelen te verkopen gelijk solar’s grace.

Ik blijf erbij dat je weinig gold kunt verdienen als je met 1 chr zit te spelen.

En die 30k heb ik enkel en alleen omdat ik 3 weken geleden voor de 1ste keer die gold bar drop had van Una die 10k waard is. Anders zat ik nu op minder gold en nu maintain ik dat gewoon door die dungeons te runnen en van die honing hulpmiddelen te verkopen gelijk solar’s grace.

Ik blijf erbij dat je weinig gold kunt verdienen als je met 1 chr zit te spelen.
Ma het spel is ook ni gemaakt om maar me 1 char te spelen he.

Da hebben ze bij smilegate ook gezegd, ze waren verbaasd hoe weinig alts mensen maken, hadden ze bij de march of april update gezegd. Het ganse design van het spel is net da ge me meer characters moet spelen en anders gade een pak trager gaan.

Ma het spel is ook ni gemaakt om maar me 1 char te spelen he.

Da hebben ze bij smilegate ook gezegd, ze waren verbaasd hoe weinig alts mensen maken, hadden ze bij de march of april update gezegd. Het ganse design van het spel is net da ge me meer characters moet spelen en anders gade een pak trager gaan.
Tja release dan alle classes dat de mensen keuzes hebben, ipv elke 2 maand

Maar je zit nog niet op 1415+, dus wat is het probleem? En dan zijn er nog mogelijkheden om gold te verdienen...

Eerst kom je af dat ze pushen om gold te kopen want je verdient niet genoeg gold/hebt niet genoeg mats. Dan blijkt dat je toen al 20k had en nu 30k wat ruimschoots genoeg is.
Dan klaag je dat je niet genoeg kan honen met de mats die je op anderhalve week verzameld had. Dan blijkt dat je een deel van de belangrijke content (leapstone Una's tasks, Argos, ...) niet doet en dat je gewoon minder speelt.
Dan sleur je voor het gold er opeens bij "hoeveel keer heb jij al niet willen klikken op gold kopen" (FYI: nooit, ik koop zelfs geen honing mats op AH, ik heb genoeg gold & honing mats want ik investeer mijn tijd efficiënt) & "het is misschien niet het doel".

Het begint hier een non-discussie te worden dus voor mij stopt het. Als je niet eens alle mogelijkheden die er momenteel in het spel inzitten benut, ligt dat niet aan het spel...

Tja release dan alle classes dat de mensen keuzes hebben, ipv elke 2 maand
We hebben nu al meer classes dan KR on release... We zitten nog niet aan dezelfde content als KR momenteel... Ik zal het nog eens zeggen, wij spelen die versie niet, dus staar er u niet blind op.

KR on release was: Berserker, Destroyer, Gunlancer, Wardancer, Scrapper, Soulfist, Deadeye, Sharpshooter, Artillerist, Arcana, Summoner & Bard. Dan in volgorde Lancemaster > Assassin > Paladin > Scouter > Reaper > Gunslinger > Striker > Sorceress > Artist.

Ik heb in't vet de classes gezet die er bij ons inzitten. Inclusief later released classes.

Kben ambetant ant worde van pugs.. P3 argos, fail na fail, dus gewoon geleaved want khad beter dinge te doen.

Nu eindelijk is van kom kga valtan gate 1 doen, word natuurlijk nergens aanvaard in lfg want ben maar ne 3x3x1 gunslinger, en dan randoms da dood gaan op 40 barrekes.. fuck off xD

Maar je zit nog niet op 1415+, dus wat is het probleem? En dan zijn er nog mogelijkheden om gold te verdienen...

Eerst kom je af dat ze pushen om gold te kopen want je verdient niet genoeg gold/hebt niet genoeg mats. Dan blijkt dat je toen al 20k had en nu 30k wat ruimschoots genoeg is.
Dan klaag je dat je niet genoeg kan honen met de mats die je op anderhalve week verzameld had. Dan blijkt dat je een deel van de belangrijke content (leapstone Una's tasks, Argos, ...) niet doet en dat je gewoon minder speelt.
Dan sleur je voor het gold er opeens bij "hoeveel keer heb jij al niet willen klikken op gold kopen" (FYI: nooit, ik koop zelfs geen honing mats op AH, ik heb genoeg gold & honing mats want ik investeer mijn tijd efficiënt) & "het is misschien niet het doel".

Het begint hier een non-discussie te worden dus voor mij stopt het. Als je niet eens alle mogelijkheden die er momenteel in het spel inzitten benut, ligt dat niet aan het spel...
Jij kan ook niet begrijpend lezen.
Swat ik ga ook niet meer verder erover klappen met u.

Kben ambetant ant worde van pugs.. P3 argos, fail na fail, dus gewoon geleaved want khad beter dinge te doen.

Nu eindelijk is van kom kga valtan gate 1 doen, word natuurlijk nergens aanvaard in lfg want ben maar ne 3x3x1 gunslinger, en dan randoms da dood gaan op 40 barrekes.. fuck off xD
denk dat je voor valtan best 3x3 bent
legendary accessoires staan redelijk gekoop en misschien ook es kijken naar accessoires met niet de beste stats ..
voor mijn berserk heb ik een necklace met crit/endurance ... ideaal zou crit/swift zijn maar die kosten 80k gold :)

ik lees net dat kr spelers niet meer kunnen connecteren naar na servers ... meeste chinese bots gebruikten blijkbaar een kr vpn.
de dag komt dichter dat ze be en nl ook gaan blocken, zal niet lang meer duren vrees ik

Laatst bewerkt:
denk dat je voor valtan best 3x3 bent
legendary accessoires staan redelijk gekoop en misschien ook es kijken naar accessoires met niet de beste stats ..
voor mijn berserk heb ik een necklace met crit/endurance ... ideaal zou crit/swift zijn maar die kosten 80k gold :)

ik lees net dat kr spelers niet meer kunnen connecteren naar na servers ... meeste chinese bots gebruikten blijkbaar een kr vpn.
de dag komt dichter dat ze be en nl ook gaan blocken, zal niet lang meer duren vrees ik
Ben het he, kheb 3x3 en dan 1 peacemaker want class engraving moet maar 1 zijn.

Kheb een boost gekocht. Na die te doen ist wel van "holy shit me matchmaking had dees nooit gewerkt" haha. Was maar 5k gold en heb da me relics da dropte al terug verdient me zelfs klein beetje profit. So that's nice

Ma banees xd

Ge hebt toch ook nooit een VPN nodig gehad om het spel te spelen?

Die bots gebruiken wss VPN om hun echt IP te verbergen. Region locks bestaan zover ik weet niet.

Laatst bewerkt:
Ma banees xd

Ge hebt toch ook nooit een VPN nodig gehad om het spel te spelen?

Die bots gebruiken wss VPN om hun echt IP te verbergen. Region locks bestaan zover ik weet niet.
Diablo immortal doet het ;)
Zelfs om te spelen heb je de vpn nodig die opstaat of je kan niet op "play" klikken in de battle net launcher.
Nieuwe battlenet account, speciaal aangemaakt op franse vpn verbinding, zonder enige verwijzing naar belgie, geen adres gegevens, met een gmail.com mailadres, noch betaalkaarten aan gelinkt.

Dus ergens moeten er toch wel mazen zitten in heel dat regio/geo lock verhaal want kan me niet inbeelden dan een bedrijf als blizzard nog wat rechtzaken bij wil na de voorbije jaren door die "wetten" te negeren.

Laatst bewerkt:
Diablo immortal doet het ;)
Zelfs om te spelen heb je de vpn nodig die opstaat of je kan niet op "play" klikken in de battle net launcher.
Nieuwe battlenet account, speciaal aangemaakt op franse vpn verbinding, zonder enige verwijzing naar belgie, geen adres gegevens, met een gmail.com mailadres, noch betaalkaarten aan gelinkt.

Dus ergens moeten er toch wel mazen zitten in heel dat regio/geo lock verhaal want kan me niet inbeelden dan een bedrijf als blizzard nog wat rechtzaken bij wil na de voorbije jaren door die "wetten" te negeren.
Maar da's anders. Zelfde als dat Lost Ark niet in steam beschikbaar was vanuit België. Daarmee blokkeren ze niet de toegang tot de servers dus er is geen geoblocking.

Maar da's anders. Zelfde als dat Lost Ark niet in steam beschikbaar was vanuit België. Daarmee blokkeren ze niet de toegang tot de servers dus er is geen geoblocking.
Hetzelfde?
Lost ark kon je enkel niet downloaden zonder vpn, maar wel spelen zonder vpn.
Diablo immortal kan je ook niet downloaden, maar ook niet spelen zonder vpn.

Maw Diablo server toegang zonder vpn word WEL geblokkeerd als het ip van belgie/nederland komt.

Lost Ark kon je wel downloaden zonder VPN :-) enkel het vinden in de store kon niet zonder VPN. Tijdens de download VPN afgezet om op full speed te kunnen downloaden.

Idd ze checken gewoon de IP prefixes en kom je vanaf een bepaald land dan blokkeren ze het bij Blizzard.

Ik zou niet inzien waarom Lost Ark dat ooit zou gaan doen, nu plots België en NL gaan blokkeren.

Heeft dat ook niet te maken met steam? Steam zelf bant geen regio’s? Terwijl battlenet iets is van activision blizzard en daarop kunnen ze hun eigen regels zetten en doen wat ze willen.

Lost ark kon je zelfs als een gift krijgen van een vriend uit het buitenland via die boxen dat ze verkochten voordat de game uit was.

Terug
Bovenaan