Lost Ark

Lost Ark

Klopt niet hé. Voor uw 1395 alleen heb je al volgende income-bronnen:
Argos P1+P2 (ik zie niet in waarom misschien, wordt genoeg gepugged en ik doe het al ettelijke weken op 1370 supports en nog geen enkele fail gehad): 1700g
Oreha hard mode: 900+1200 = 2100g
Dagelijks adventure island dat gold geeft: (hangt af van itemlvl, maar zal er niet ver naast zitten): 9(want je kan er 2 per dag doen in't weeekend)*500g = 4500g
Dan heb je nog gold portals in chaos dungeons, una's chest, dingen die je kan verkopen, ... en alles dat je van alts kan krijgen. Oreha normal geeft bv 600+900=1500g.

Ik doe maar gold rewards op main & 2 1370 alts (en niet eens dagelijks adventure island dat gold geeft, ik ben nog island souls en cards aan't verzamelen dus dat krijgt prio) en dat dekt ruimschoots al mijn honing kosten.
Jij gaat ervan uit dat iedereen 2-3 alts heeft en dat die alts tegen 1370 ilvl zijn :lol:
Mijn main zit aan 1395 mijn glaivier denk ik 1320 de rest zit op T1 en T2. Dus ik kan die dingen 1 keer in de week doen. En dan nog als ik al mijn alts op 1370 breng dan heb ik denk ik niet echt veel zin om dat alles te doen das gwn rinse and repeat.

Jij gaat ervan uit dat iedereen 2-3 alts heeft en dat die alts tegen 1370 ilvl zijn :laugh:
Mijn main zit aan 1395 mijn glaivier denk ik 1320 de rest zit op T1 en T2. Dus ik kan die dingen 1 keer in de week doen. En dan nog als ik al mijn alts op 1370 breng dan heb ik denk ik niet echt veel zin om dat alles te doen das gwn rinse and repeat.
Tja, dat is dan uw probleem. Iedereen speelt het spel hoe hij wilt, maar kom dan niet af met uistpraken als "op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop". Er is geen enkele MMO die je alles gratis geeft. Deze geeft de mogelijkheid om geld erin te steken als je er geen tijd in kunt/wilt steken. Maar voor de rest is quasi elke MMO hetzelfde hoor: repetitief en verwacht een investering om end-game te raken, dewelke meestal tijd is.

Tja, dat is dan uw probleem. Iedereen speelt het spel hoe hij wilt, maar kom dan niet af met uistpraken als "op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop". Er is geen enkele MMO die je alles gratis geeft. Deze geeft de mogelijkheid om geld erin te steken als je er geen tijd in kunt/wilt steken. Maar voor de rest is quasi elke MMO hetzelfde hoor: repetitief en verwacht een investering om end-game te raken, dewelke meestal tijd is.
Het is ook zo, en de massieve aantal bots bewijzen wat ik zeg want als niemand gold kocht van hen zouden ze er niet zijn in zo'n groot aantal.

Ik zou er ook gerust geld in steken als de shop ingame niet fucked up was want voor 100 euro krijg je veel minder gold dan van een goldseller.
Ik heb er geen probleem van dat een MMO repetitief is, maar er is ook geen enkele MMO waarin je resources + currency moet insteken en dan 5% kans geef op succes. Naast BDO.
En last but not least ik heb zeker geen zin om content te spelen met classes die mij geen zak boeien, naast mijn shadowhunter vind ik de Glaivier nog cava de rest van die classes zeggen mij echt niets.
maar classes gelijk in Korea Artist, Reaper en die Iron Man class die zou ik wel willen spelen.

Het is ook zo, en de massieve aantal bots bewijzen wat ik zeg want als niemand gold kocht van hen zouden ze er niet zijn in zo'n groot aantal.

Ik zou er ook gerust geld in steken als de shop ingame niet fucked up was want voor 100 euro krijg je veel minder gold dan van een goldseller.
Ik heb er geen probleem van dat een MMO repetitief is, maar er is ook geen enkele MMO waarin je resources + currency moet insteken en dan 5% kans geef op succes. Naast BDO.
En last but not least ik heb zeker geen zin om content te spelen met classes die mij geen zak boeien, naast mijn shadowhunter vind ik de Glaivier nog cava de rest van die classes zeggen mij echt niets.
maar classes gelijk in Korea Artist, Reaper en die Iron Man class die zou ik wel willen spelen.
Tja 5% kans op een upgrade, hoeveel kans heb je van een WoW raid boss dat uw stuk loot dat jij wil dropt?

En 5% is op 1460.

Het is niet omdat veel volk er geld insteekt, dat het daarom moet of zelfs een meerwaarde heeft. Ik kan momenteel als volledige F2P Valtan HM doen, wat de huidige end-game content is.
World of Warcraft had sinds het begin ook bots & goldsellers. Mensen deden het ook. Was het daarom nodig?
Ik val achterover van de omzet die gacha games binnenhalen, allemaal mensen die er echt geld in steken, en veel van die games zijn niet eens multiplayer dus 0.0 meerwaarde. Dusja, het is niet omdat het gedaan wordt dat het daaom nodig is zoals je hiervoor beweerde.

En vrij logisch dat gold via RMT goedkoper is, waarom zou men anders de tijd/moeite erin steken als je het evengoed via de shop kunt doen? :p
Maar dan bekijk je het verkeerd. Full artisan energy = gegarandeerrde upgrade. Alles ervoor is RNG geluk, leuk meegenomen maar niet gegarandeerd. En zeg mij eens hoeveel andere spellen dat hebben? Zie ook @Affinity hierboven. Meeste andere games is kleine kans op drop van boss x, en meestal meerdere mensen in raid die het willen. Dit is, in tegenstelling hoe jij het voorstelt, wel een zeker en vast progress path met mogelijkheid op sneller door geluk en/of extra mats.
IEn last but not least ik heb zeker geen zin om content te spelen met classes die mij geen zak boeien, naast mijn shadowhunter vind ik de Glaivier nog cava de rest van die classes zeggen mij echt niets.
Doe het dan niet. Maar zaag dan ook niet. Zoals ik al zei: iedereen speelt hoe hij wilt, maar doe dan geen veralgemenende uitspraken die niet kloppen.

Tja 5% kans op een upgrade, hoeveel kans heb je van een WoW raid boss dat uw stuk loot dat jij wil dropt?

En 5% is op 1460.
alsof 15% op mijn level een hele verbetering is...
Ik deed/doe veel liever een dungeon of raid dan zitten te honen met een lage percentage.
Het is niet omdat veel volk er geld insteekt, dat het daarom moet of zelfs een meerwaarde heeft. Ik kan momenteel als volledige F2P Valtan HM doen, wat de huidige end-game content is.
World of Warcraft had sinds het begin ook bots & goldsellers. Mensen deden het ook. Was het daarom nodig?
Ik val achterover van de omzet die gacha games binnenhalen, allemaal mensen die er echt geld in steken, en veel van die games zijn niet eens multiplayer dus 0.0 meerwaarde. Dusja, het is niet omdat het gedaan wordt dat het daaom nodig is zoals je hiervoor beweerde.

En vrij logisch dat gold via RMT goedkoper is, waarom zou men anders de tijd/moeite erin steken als je het evengoed via de shop kunt doen? :p

Maar dan bekijk je het verkeerd. Full artisan energy = gegarandeerrde upgrade. Alles ervoor is RNG geluk, leuk meegenomen maar niet gegarandeerd. En zeg mij eens hoeveel andere spellen dat hebben? Zie ook @Affinity hierboven. Meeste andere games is kleine kans op drop van boss x, en meestal meerdere mensen in raid die het willen. Dit is, in tegenstelling hoe jij het voorstelt, wel een zeker en vast progress path met mogelijkheid op sneller door geluk en/of extra mats.

Doe het dan niet. Maar zaag dan ook niet. Zoals ik al zei: iedereen speelt hoe hij wilt, maar doe dan geen veralgemenende uitspraken die niet kloppen.
Jij doet ook hetzelfde, veralgemenen...
Jij denk dat iedereen elke dag bezig zit met 5 alts....

Ik zaag niet, ik zeg gewoon dat de game meer gold inkomsten nodig heeft want met 1 of 2 chr geraak je er niet.
En vergeleken met RU en KR is onze versie een dumbed down version op het gebied van gold quests/events.
éénmaal uw chr 1415 is, is het ook gedaan met gold te krijgen uit dungeons. Waarom? Dit was niet in KR zo, RU weet ik niet, waarom bij ons wel?

Elke MMO heeft bots ja maar het is niet normaal wnr er 200K spelers zijn en 500K bots, als er zoveel bots zijn impliceert dat mensen waarschijnlijk gewoon gold kopen van de bots anders zouden er nooit zoveel zijn (dunno wat de exacte cijfers zijn maar ben vrij zeker dat er meer bots zijn dan spelers)

alsof 15% op mijn level een hele verbetering is...
Ik deed/doe veel liever een dungeon of raid dan zitten te honen met een lage percentage.
Dan is dit niet het spel voor u, niemand verplicht u om te spelen. Want je doet veel liever dungeons & de classes boeien u niet...
En, zoals eerder al gezegd, je blijft het vekeerd zien.

Jij doet ook hetzelfde, veralgemenen...
Jij denk dat iedereen elke dag bezig zit met 5 alts....
Zeg ik dat ergens? Ik doe main dagelijks & 3 alts die ik rested afwissel = elke dag 2 chars.

Ik zaag niet, ik zeg gewoon dat de game meer gold inkomsten nodig heeft want met 1 of 2 chr geraak je er niet.
Dat zei je niet, je zei dit:
uw enigste gold income is dungeons & misschien Argos P1 en P2 eventueel (ben nog maar 1395) en Una Chests op een gegeven moment ga je niet kunnen dan eigenlijk gold te kopen vanuit de shop.

En vergeleken met RU en KR is onze versie een dumbed down version op het gebied van gold quests/events.
éénmaal uw chr 1415 is, is het ook gedaan met gold te krijgen uit dungeons. Waarom? Dit was niet in KR zo, RU weet ik niet, waarom bij ons wel?
Geen idee hoe het in KR/RU was. Van wat ik vind, was het ook zo in KR & RU maar bij de release van Vykas dat ze de gold cap op 1415 gezet hadden. Dus een maandje verschil, oh nee. Maar maakt ook niet uit. Ik heb het gevoel dat je je daar nogal blind op staart (zie ook je comment over de classes) terwijl wij die versie niet spelen...

doet nu es niet onnozel, er zijn te weinig manieren om gold te verdienen in de game, punt andere lijn
je kan hier gerust blijven neuten dat je 7 alts argos kunnen runnen, maar dit verandert niets aan de zaak. als je wil vergelijken met kr en ru zal je merken dat in onze release bepaalde content niet aanwezig is, die wel gold dropt (content die ze bv. gaan toevoegen met de juli patch)
en dan niet te vergeten dat bepaalde stukken van rapport weg generft zijn door bots
feit is bv. ook dat in kr release je geen gold meer kreeg van abyss dungeons na vykas release.. dit is dus geen "oh nee", maar ook opnieuw een nerf in gold inkomen..

ik volg gentei dus perfect wanneer hij zegt dat je met 1 main en 1 alt niet genoeg gold binnen krijgt op een wek

Laatst bewerkt:
doet nu es niet onnozel, er zijn te weinig manieren om gold te verdienen in de game, punt andere lijn
<>
ik volg gentei dus perfect wanneer hij zegt dat je met 1 main en 1 alt niet genoeg gold binnen krijgt op een wek
Zeg ik ergens dat 1 alt voldoende is? Er zijn genoeg manieren om gold te verdienen, als ge er tijd insteekt; wat ik al heel de tijd zeg. Punt andere lijn.

Ik zit in een guild met allemaal f2p spelers en we hebben 2 volledige Valtan HM groepen... Ik denk dat dat toch bewijs genoeg is dat het mogelijk is, als ge er de tijd kunt/wilt insteken.
En het is nu ook niet moeilijk om alts te lvlen. Ik heb een glaivier & destroyer op 1310. Beide op een week er geraakt zonder gold uit te geven op AH, dit met een halfuur~uur per dag te spelen. Glavier met de gratis powerpass bij release + event mats. Destroyer met express missions + event mats. Dat zijn al 2 van de 3 alts die je nodig hebt om elke dag van alt te wisselen en rested te gebruiken.

Kmoet ook zeggen da het hele "ik heb te weinig gold" wel ni echt eerlijk is als ge ook maar 1 character speelt. er zijn de gold islands, ge hebt genoeg inkomsten uit 1415+ da die paar dungeons da ge kwijt speelt ni erg is.

Ik zit wel me 6 characters bezig maar ook ni elke dag. Maar mijn main alleen kan ik per dag toch easily een paar K gold mee verdienen moest ik kiezen om al men mats te verkopen. Maar enige da ik verkoop zijn mijn greater honor leapstones.

Het feit da ge gold uit de dungeons kwijt zijt op 1415 maakt echt geen hol uit, ik heb me auction house gewoon random drops te verkopen al 3 of 4 keer meer inkomsten per week dan wa ik verlies van die dungeons ni te kunne doen. En da's me die ene 1415 char.

Zelfde me die una tasks, ge krijgt genoeg tokens om elke week 3 van die grote kisten te kopen, that's nice enough as is too. Dus snap volledig da ge dan die dungeon gold nimeer krijgt, nu afgelope week gewoon die gedaan samen met Lethi op een van zijn 1340 altjes.

Ik snap ook ni waarom ge denkt da ge moet gold kopen, heb ik zelf toch ook nog ni gedaan en ik zit nu op 1420 ish.

Kheb wel nog altijd valtan ni gedaan. Morgen of maandag misschien, hopelijk me een random groep. We will see.

Paladin gaat naar 1415 moeten, dan kan ik schijnt genoeg groepjes vinden ^^

Trouwens ik denk vanaf 1415 ofzo, ben het nie zeker, krijg je ook meer van die una's shit als reward van dailies.

Tja ik heb vooral problemen met Silver eerlijk gezegd. Heb 3 Lopang alts maar de kost is gewoon zodanig hoog... Ik ben nu ook nog ne scrapper aan't boosten, mijn Silver kan gewoon nie volgen....

En tja te weinig manieren om gold te verdienen, mss op zich wel waar, maar dat zou niet willen zeggen dat ge nu nog niet hardmode Valtan ready moet kunnen zijn, aangezien immens veel F2P players dat doen. En dat heeft niks met veel spelen te maken, gewoon uw daily of weekly quests doen en rested zoveel mogelijk vermijden op uw main.

valtan down ^^
denk dat ik wel een foutje heb gemaakt door die chest met mats te laten gaan voor 50g :')
iedereen was al aan het leaven en ik was nog aant "juij" zeggen en kistje was al weg :x

Valtan HM down ;)

PS: Dinsdag 1445 gehit, ondertussen 1455 met enkel bound leapstones :p 1415 gehaald de zaterdag voor may update, dus op 3 weken van 1415-1455 met voornamelijk bound leapstones (denk wel dat ik een 30tal unbound leapstones gebruikt heb, als ik bv 2 bound miste op een dag voor nog een hone deed ik het wel).

Nice, ja eens boven 1415 gaat het wel "snel" omdat per upgrade ge +15 itemlevel hebt ipv +5.

Ik had dat kistje gekocht van HM Valtan waardoor ik nu al 2 set piece heb.

Nice, ja eens boven 1415 gaat het wel "snel" omdat per upgrade ge +15 itemlevel hebt ipv +5.
Per item, ja. Maar meeste mensen (ik incl) zijn naar 1415 gegaan door 2 items naar +17 (1445) te pushen en rest op +12 (1400) te laten. Dus dan heb je nog steeds 4 items die je naar +15 (1415) moest brengen aan +5 ;)

Per item, ja. Maar meeste mensen (ik incl) zijn naar 1415 gegaan door 2 items naar +17 (1445) te pushen en rest op +12 (1400) te laten. Dus dan heb je nog steeds 4 items die je naar +15 (1415) moest brengen aan +5 ;)

idd :)
nog 3 upgrades en ik zit ook aan 1445, maar zie het gelijk niet zitten om valtan hm te doen..

Ik zit in een raidguild nu met meerdere Valtan HM groepen :) net op tijd besloten een guild te zoeken anders was het wss onmogelijk met pugs

Dan is dit niet het spel voor u, niemand verplicht u om te spelen. Want je doet veel liever dungeons & de classes boeien u niet...
En, zoals eerder al gezegd, je blijft het vekeerd zien.

Geen idee hoe het in KR/RU was. Van wat ik vind, was het ook zo in KR & RU maar bij de release van Vykas dat ze de gold cap op 1415 gezet hadden. Dus een maandje verschil, oh nee. Maar maakt ook niet uit. Ik heb het gevoel dat je je daar nogal blind op staart (zie ook je comment over de classes) terwijl wij die versie niet spelen...
Hoe is dit niet het spel voor mij.

Ik heb genoten van alle dungeons die ik heb gedaan hier en de raids vind ik ook tof omdat er leuke mechanics tussen zitten.
De huidige classes boeien mij inderdaad niet veel behalve mijn main en glaivier, de andere classes moeten nog komen maar of ik het tegen dan ga blijven spelen geen idee.

Het honing systeem vond ik in het begin wel tof maar nu begin ik toch in te zien dat het systeem wel suckt aan de ene kant. de percentages zijn laag met opzet en gewoon met het doel dat je geld uitgeeft éénmaal uw mats op zijn of gold.
Kmoet ook zeggen da het hele "ik heb te weinig gold" wel ni echt eerlijk is als ge ook maar 1 character speelt. er zijn de gold islands, ge hebt genoeg inkomsten uit 1415+ da die paar dungeons da ge kwijt speelt ni erg is.

Ik zit wel me 6 characters bezig maar ook ni elke dag. Maar mijn main alleen kan ik per dag toch easily een paar K gold mee verdienen moest ik kiezen om al men mats te verkopen. Maar enige da ik verkoop zijn mijn greater honor leapstones.
Nja mijn T3 mats kan ik niet verkopen want ik heb ze zelf nodig, het enige dat ik werl verkoop is die dingen die u "helpen" honen.
Ik ga geen classes spelen die ik saai of niet leuk dan heb ik er totaal geen plezier aan, wat is het nut dan?

Vandaag van 1395 naar 1399 gegaan met maar 2 fails das dan na anderhalve week mats te verzamelen dikke LOL

Hoe is dit niet het spel voor mij.

Ik heb genoten van alle dungeons die ik heb gedaan hier en de raids vind ik ook tof omdat er leuke mechanics tussen zitten.
De huidige classes boeien mij inderdaad niet veel behalve mijn main en glaivier, de andere classes moeten nog komen maar of ik het tegen dan ga blijven spelen geen idee.

Het honing systeem vond ik in het begin wel tof maar nu begin ik toch in te zien dat het systeem wel suckt aan de ene kant. de percentages zijn laag met opzet en gewoon met het doel dat je geld uitgeeft éénmaal uw mats op zijn of gold.

Nja mijn T3 mats kan ik niet verkopen want ik heb ze zelf nodig, het enige dat ik werl verkoop is die dingen die u "helpen" honen.
Ik ga geen classes spelen die ik saai of niet leuk dan heb ik er totaal geen plezier aan, wat is het nut dan?

Vandaag van 1395 naar 1399 gegaan met maar 2 fails das dan na anderhalve week mats te verzamelen dikke LOL
Van zodra da ge hoger dan +15 gaat is da ineens terug pak omhoog, which is nice.

Ma anderhalve week mats verzamele, me maar 2 classes dan?

de percentages zijn laag met opzet en gewoon met het doel dat je geld uitgeeft éénmaal uw mats op zijn of gold.
Voor de 3e keer nu: uw percentage is 100% want er zit een pity systeem in; alles ervoor is mooi meegenomen en geluk. Je blijft het verkeerd bekijken.
En ook voor de 3e keer, er zijn genoeg mensen die wel al 1445 of zelfs 1460 of hoger zijn als f2p, dus het doel is niet dat je geld uitgeeft. Geld uitgeven zorgt er enkel voor dat je er sneller geraakt.
En het is doodnormaal, en in elke game zo, dat de endgame niet voor iedereen weggelegd is. Want dit verreist meestal een tijds-investering. Dewelke nu kan geskipped worden als je geld uitgeeft. Maar je geraakt er ook zonder, mogelijks trager dan anderen indien je niet genoeg tijd wilt investeren maar dat is in elke game zo.

Terug
Bovenaan